Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   N-VA zegt "ja" aan de nota Di Rupo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157422)

BWarrior 5 juli 2011 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 5541949)
Uit welke bron is dit?????:roll:

Mijn vlotte pen.

Lavox 5 juli 2011 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 5541949)
Uit welke bron is dit?????:roll:

Duim.

Simple_Mind 5 juli 2011 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5541953)
Mijn vlotte pen.

Wat kan jij mooi schrijven :-D

BWarrior 5 juli 2011 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lavox (Bericht 5541957)
Duim.

Benieuwd of je ondertussen al weet van wie de uitspraak in uw onderschrift is ;-)

Lavox 5 juli 2011 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5541961)
Benieuwd of je ondertussen al weet van wie de uitspraak in uw onderschrift is ;-)

Geen idee.

BWarrior 5 juli 2011 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Simple_Mind (Bericht 5541959)

BWarrior vindt dit leuk.

Lavox 5 juli 2011 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5541961)

Weet je dat niet?

Bokkenreyder 5 juli 2011 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Simple_Mind (Bericht 5541959)

Moet je zeker al zijn andere 'onzin' op het forum hier lezen. :-P Is echt kicken, man! :evil:

BWarrior 5 juli 2011 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lavox (Bericht 5541966)
Weet je dat niet?

Uiteraard.

ViveLaBelgique 5 juli 2011 21:09

Ook Siegfried Bracke bevestigt volmonding het N-VA "JA, 2x MAAR" antwoord op de nota EDR.

Citaat:

Siegfried Bracke: "We moeten oppassen dat de gewone mens ons niet verkeerd begrijpt. Ik heb in het verleden verkeerd gecommuniceerd. Laatst nog werd ik in Gent aangesproken toen ik met mijn onderbroeken naar de plaatselijke wasserij ging. Ik werd herkend en aangesproken over mijn voortschijtende inzicht. Ik probeerde deze jongeman, hij was onze taal vrij goed machtig voor een Roma, uit te leggen dat ik vooruitschrijdende inzichten bedoelde. De jongeman luisterde als een goed leerling maar toch stond ik op mijn 8 tenen toen hij een vraag stelde. Ik heb wijselijk mijn tong 2x rondgedraaid. Ik ben niet van de twittergeneratie - weet u. Ik heb hem moeten toegeven dat hij een terechte vraag stelde.

Hij vroeg me: "Awel, hoe zit het, komt er daar nog wat van ?".

Ik heb dit voorval onmiddellijk op mijn Facebook pagina gezet. Enkel leesbaar voor vrienden. Ja ik heb ook wat bijgeleerd sinds mijn Kim Geybels facebookflater. Ik kreeg op onmiddellijk een reactie op Facebook van Bart. Geen publieke reactie. Enkel leesbaar voor Bart's vrienden. U gelooft het of gelooft het niet, Bart zat in het kleinste kamertje.

Bart's reactie was: "N-VA zegt: JA, MAAR eerst mijn gat afkuisen".
Bron: ergens gevonden op een internetforum.

stropke 5 juli 2011 21:13

Citaat:

Mijn vlotte pen.

N-VA: "Franstaligen hebben het nog steeds niet begrepen"

N-VA-senator Karl Vanlouwe (foto) heeft "de indruk dat de Franstaligen het nog steeds niet begrepen hebben en dat ze het resultaat van de verkiezingen vergeten zijn." Dat zei hij zondag op de RTBF tijdens een debat over de verjaardag van de federale onderhandelingen.

Meteen na de verkiezingen hebben de Franstalige politici in ogen van Vanlouwe wel degelijk bereidheid getoond om een belangrijke staatshervorming uit te tekenen. Die bereidwillige houding lijkt intussen echter volledig weggeëbd, aldus de N-VA-senator.

Milquet en Onkelinx
Dat verwijt was echter niet naar de zin van cdH-voorzitster Joëlle Milquet, die Vanlouwe ervan beschuldigde de burgers te bedriegen. "Gaan zeggen dat de Franstaligen niets op tafel leggen, dat is de publieke opinie voorliegen", zei ze, verwijzend naar de "aanzienlijke" bevoegdheidsoverdrachten waarmee de Franstaligen volgens haar al hebben ingestemd.

Ook PS-vicepremier Laurette Onkelinx vroeg de N-VA "om de Franstalige toegevingen niet continu te minimaliseren". "Wanneer jullie zeggen dat het om 'kabouterpasjes' gaat, dan is dat wat misprijzend, is het niet", wierp ze op, verwijzend naar de befaamde uitspraken van voorzitter Bart De Wever.

Staatssecretaris Etienne Schouppe (CD&V) liet evenwel verstaan dat het niet enkel de N-VA is die meer verwacht. Hij bevestigde dat de standpunten van de Franstaligen ook voor zijn partij niet ver genoeg gaan. "De posities zijn onvoldoende om in het noorden op instemming te kunnen rekenen", merkte de CD&V'er op.
http://www.vandaag.be/binnenland/704...-begrepen.html

De NVA zegt nog lang geen "ja".
Je vlotte pen schrijft alleen wat je droomt of ist het een nachtmerrie aant worden?
Alles uit je duim gezogen, zoals baby's doen ....duimzuigen.

me gusta 5 juli 2011 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5541998)
Ook Siegfried Bracke bevestigt volmonding het N-VA "JA, 2x MAAR" antwoord op de nota EDR.

Ik zie niet wat dit bijdraagt tot de discussie?

Simple_Mind 5 juli 2011 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door me gusta (Bericht 5542004)
Ik zie niet wat dit bijdraagt tot de discussie?

Welkom op dit forum :lol:

Lavox 5 juli 2011 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5541997)
Uiteraard.

Waarom vraag je het dan?

stropke 5 juli 2011 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5541998)

Ook aant duimzuigen?
Ergens....:lol::lol:

Distel 5 juli 2011 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5541887)
N-VA is te laf om een regering te vormen, N-VA is te laf om te gaan voor verkiezingen, N-VA is te laf om met open vizier te proberen om België op te doeken. Het zijn een stel laffaards die hun lafheid verbergen onder burgerlijke moraal.

Ik verwacht dan ook dat N-VA in de beste traditie van laffaards ja maar zal zeggen en neen bedoelen.

De N-VA is de eerste partij ooit die "neen" zegt tegen de Waalse imperialisten. Je kan hen veel verwijten, maar laf zijn is niet een van die dingen.

me gusta 5 juli 2011 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Simple_Mind (Bericht 5542006)
Welkom op dit forum :lol:

dank u wel.

Distel 5 juli 2011 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5541930)
Er is nog wel wat werk aan de winkel voor onze hippe Vlaams-nationalisten. ;-)

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110705_126

M.a.w. er is vastgesteld dat een splitsing niet nodig is volgens mensen die bvb nog niet gaan werken en nog geen belastingen betalen. Hopelijk nemen ze dezelfde enquete bij dezelfde mensen nog eens af binnen een jaar of tien. Als La Belgique dan nog bestaat natuurlijk.

EddyBal 5 juli 2011 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5541913)
Als Vlaams-nationalisten genieten is dat meestal maar 4 jaar gevolgd door een serieuze anti-climax. ;-)

Ja? Waar haal je die verkeerde info?

EddyBal 5 juli 2011 21:27

Citaat:

Mijn vlotte pen.

Jij weet toch dat 100% van jouw voorspellingen anders uitdraaien?8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be