Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Quote-archief (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16013)

jintro 29 juni 2004 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door En nog eens moet ik bekennen dat ie
Ik kan het u bewijzen: Ik kan in mijn denken het begrip vormen van een onafhankelijke staat Vlaanderen, dat wil zeggen een staat die alle positieve eigenschappen op volmaakte wijze bezit. Die staat moet bestaan, want als het niet zou bestaan zou er iets aan ontbreken - namelijk het bestaan - en bijgevolg zou het niet volmaakt zijn. Zodus hoeft Vlaanderen niet onafhankelijk te worden, het is het immers al.

Geniaal is die. Hoera voor Anselmus van Canterbury (die er het bestaan van God mee bewees).

Jintro

Percalion 29 juni 2004 20:36

hoera voor Immanuel Kant die dit godsbewijs weerlegde!

jintro 29 juni 2004 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
hoera voor Immanuel Kant die dit godsbewijs weerlegde!

Uiteraard, maar geef toe dat het mooi stukje middeleeuwse retoriek is.

Jintro

Percalion 29 juni 2004 20:43

das zekers dadde.

Persoonlijk heb ik het meer voor de klassieke retoriek (hoelang nog catalina ... )

Griffin 29 juni 2004 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

Van wie slechts één taal kent sterven de hersenen vroeger af dan een meertalige.

Dit duidt er hoogstens op dat meertaligen als oude mensen nog meer hersencellen hebben die werken, de correlatie met "dom zijn" is hier helemaal nergens gelegd.

Voila! Was dat nu zo moelijk om deze juiste conclusie uit het onderzoek te trekken? Niet mogelijk hoe niemand eens de moeite nam om eens goed mijn eerste posting te lezen!
Een Vlaming zal inderdaad langer leven dan een Waal (grosso modo)!
Dank u griffin! ;)

jan hyoens 29 juni 2004 21:20

Citaat:

Citaat:

Voila! Was dat nu zo moelijk om deze juiste conclusie uit het onderzoek te trekken? Niet mogelijk hoe niemand eens de moeite nam om eens goed mijn eerste posting te lezen!
Een Vlaming zal inderdaad langer leven dan een Waal (grosso modo)!
Dank u griffin! ;)

Hallo! deze quote is wel bijgewerkt! ( de griffin laat gemakkelijkshalve een 5-tal postings waar hij met zijn beide voeten in mijn redering trapt weg! :evil:

jan hyoens 29 juni 2004 21:31

Citaat:

Citaat:

:?: Is dat de reactie van een gekrenkte extremist? :evil:

Nee, een gekrenkte extremist had u 100 zweepslagen laten geven! 8)

Seba 29 juni 2004 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
En we hebben een "winnaar":

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Vlaming zijn is in de eerste plaats blank zijn, cultureel overeenstemmen met het gemiddelde Vlaamse denkpatroon, Katholiek zijn.

het ergste van allemaal is dat hij dat helemlaal niet als grap bedoeld, maar dat we hier te doen hebben met een man die zijn 20 al ver voorbij is en dit alles bloedserieus meent...

Foundation 29 juni 2004 23:52

Joepie, de grondlegging voor de Vlaamse Nationaliteits bedeling bij de onafhankelijkheid is gelegd!

Yann 29 juni 2004 23:57

Citaat:

Citaat:

Vlaming zijn is in de eerste plaats blank zijn, cultureel overeenstemmen met het gemiddelde Vlaamse denkpatroon, Katholiek zijn.

"In de eerste plaats blank" ? :roll:

Griffin 30 juni 2004 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Citaat:

"In de eerste plaats blank" ? :roll:

Ja, ge moogt die zonnebank dus op uw buik schrijven eh :D :D

Dies 30 juni 2004 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Joepie, de grondlegging voor de Vlaamse Nationaliteits bedeling bij de onafhankelijkheid is gelegd!

Wees blij, er gaan geen Vlamingen zijn. :wink:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
het ergste van allemaal is dat hij dat helemlaal niet als grap bedoeld, maar dat we hier te doen hebben met een man die zijn 20 al ver voorbij is en dit alles bloedserieus meent...

Bekijk het positief: je hebt weeral iets nieuws om in je onderschrift te plaatsen.

Seba 30 juni 2004 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Over Bart Dewever heb ik trouwens een paar verhalen uit zijn studententijd gehoord, van een medestudent (nu journalist bij Trend) waaruit bleek dat hij nog steeds een nazi is, maar uit puur opportunisme anti-Blok is en nu meehuilt met de wolven in het grote regeringsbos.

Spelev 30 juni 2004 19:02

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Over Bart Dewever heb ik trouwens een paar verhalen uit zijn studententijd gehoord, van een medestudent (nu journalist bij Trend) waaruit bleek dat hij nog steeds een nazi is, maar uit puur opportunisme anti-Blok is en nu meehuilt met de wolven in het grote regeringsbos.

Ach zo

Percalion 30 juni 2004 19:04

"het grote regeringsbos"

allez, de regeringsdeelname van Agalev heeft dan toch een groen accent in de politiek gebracht

Dies 30 juni 2004 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wilhelmus
Argumenten geven is één zaak, maar ik vrees dat er niet veel te argumenteren valt met nestbevuilers.

Seba 1 juli 2004 14:04

Citaat:

Wanneer ze deze poll via een geheime stemming zouden gehouden hebben, was minstens 90% voor een regerings deelname van het Vlaams Blok geweest

Tzuvar Raemborr 1 juli 2004 14:19

Citaat:

mooi voorbeeld is dat waar Marrokaanse politieagenten worden vergeleken met peodfiele leraars en pyromane brandweerlui. Welke VB'er bijt na 3 maanden eens de spits af om daar inhoudelijk op te reageren??

Seba 1 juli 2004 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Citaat:

mooi voorbeeld is dat waar Marrokaanse politieagenten worden vergeleken met peodfiele leraars en pyromane brandweerlui. Welke VB'er bijt na 3 maanden eens de spits af om daar inhoudelijk op te reageren??

kan u ons eens uitleggen waarom dat zo'n vreemde vraag is, ik ben imemrs meestal nogal bescheiden maar meen toch objectief te kunnen stellen dat die opmerking meer dan terecht is...

Tzuvar Raemborr 1 juli 2004 14:51

Citaat:

kan u ons eens uitleggen waarom dat zo'n vreemde vraag is, ik ben imemrs meestal nogal bescheiden maar meen toch objectief te kunnen stellen dat die opmerking meer dan terecht is...

Omdat dat arrest al honderden keren inhoudelijk weerlegd is, tiens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be