![]() |
Nu als zelfs Nederlandse journalisten spontaan de kant kiezen van de Franstaligen dan lijkt het me voorspelbaar dat andere journalisten nog meer de kant van de journalisten zullen kiezen. En dan nog die journalist van de VRT die het voorstel van Vermeersch lanceerde om Brussel uit te breiden. Die randdebiel van FDF zal niet geweten hebben wat hem overkwam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wees er maar zeker van dat de journalisten op zijn minst weten in welke lijn de antwoorden zullen liggen. |
Citaat:
En in #18 werd het nog zo klaar en duidelijk uitgelegd... 8O Het debat over de burgemeesters was inderdaad weer typisch VRT, men kiest de meest bizarre personages, die dan zogezegd de werkelijkheid vertegenwoordigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tsjonge.. tsjonge... uw geloof is heilig... |
Citaat:
|
Citaat:
Het ging over het advies van de Gravensteengroep, en hoe de VRT daar in alle talen over gezwegen heeft. Lees ook mijn 2e opmerking over hoe ze daar op slinkse wijze wel eventjes Etienne Vermeersch uitspraak uit het verleden opvissen, terwijl ze zijn recente rapport straal negeren. |
Citaat:
|
Citaat:
En wellicht denkt U ook dat die Nederlandse journalist 'toevallig' de kant van het FDF koos... :lol: :roll: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat maakt het nu uit wie er aan tafel zit ?
als je met goede argumenten komt, dan is er toch geen probleem ? eerlijk is eerlijk ... zelfs na dit debat begrijp ik nog steeds niet wat het grote onoplosbare probleem is |
Citaat:
2)Hij zegt openlijk dat zijn gemeente 87 % franstalig is. 3)Hij wilt dat zijn gemeente bij Brussel word geannexeerd. 4)De gordel mag niet meer in zijn gemeente plaatsvinden omdat een paar flamiganten voor het gemeentehuis de vlaamse leeuw zongen. Duidelijke stellingen van pure haat tegenover vlaanderen en alles dat vlaams is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be