Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Wat zullen we merken net voor de volgende federale verkiezingen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=160408)

Miguelito 16 september 2011 05:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5693394)
ik snap eigenlijk niet dat iedereen zegt dat bhv gesplitst is, die metropolitane gemeenschap maakt toch heel die spitsing ongedaan??? (opnieuw stemmen rondselen, maar dan over heel vlaams brabant........)

Eigenlijk moet ik toch zeggen dat je de belgische politiek en de Vlaamse ontvoogding wel begrijpt, Bruno. Waarom ben je dan toch Belgicist?

Vlaanderen Boven 16 september 2011 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 5693521)
Niet vergeten dat voor de Vlaamse verkiezingen er geen BHV-arrondissement was. Halle-Vilvoorde stemt bij die verkiezingen al vanaf het begin op dezelfde lijst als de Leuvenaars. Inclusief franstalige partijen: Union des Francophones komt in heel Vlaams-Brabant op, kan overal franstalige folders ronddelen, en haalt ... 1 zetel.

Ik ben al blij dat men door begint te hebben dat Vlaams-Brabant niet enkel Halle-Vilvoorde is, want soms lijkt men dat te vergeten. In Arro Leuven woont bijna de helft van de Vlaams-Brabantse bevolking.

Vlaanderen Boven 16 september 2011 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5693542)
Van Eycken heeft dan ook niet aan het Oostfront gevochten.

Ah, is die zijn burgerrechten permanent kwijtgeraakt?

Zoniet ben je gewoon de franstalige hypocrisie aan het goedpraten, ondanks al je gepraat over 'democratie'.

Vlaanderen Boven 16 september 2011 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito (Bericht 5693720)
Eigenlijk moet ik toch zeggen dat je de belgische politiek en de Vlaamse ontvoogding wel begrijpt, Bruno. Waarom ben je dan toch Belgicist?

Hij begrijpt het vrij goed, hoor. Dat kan ook moeilijk anders als je er zo obsessief mee bezig bent.

matthias999 16 september 2011 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito (Bericht 5693720)

ik ben bruno niet...

Fieseler 16 september 2011 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5693542)
Van Eycken heeft dan ook niet aan het Oostfront gevochten.

Hela hela...het is niet schoon om Van Eycken van lafheid te beschuldigen hé...die gast was gewoon te jong om te gaan vechten tegen de communisten...

DONG ZHUO 16 september 2011 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5693906)
Ik ben al blij dat men door begint te hebben dat Vlaams-Brabant niet enkel Halle-Vilvoorde is, want soms lijkt men dat te vergeten. In Arro Leuven woont bijna de helft van de Vlaams-Brabantse bevolking.

ah zo ! en omdat meneer per toeval in het deel van de provincie woont waar er (bijna / nog niet) een vuiltje aan de lucht is mag de rest tot over zijn oren in de shit zitten...... proficiat.... da's democratie met een hoofdletter ! Zeker al vergeten dat het nog niet zo lang geleden "Louvain" was en dat het rap terug zo zou kunnen zijn ?:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be