![]() |
Hoe durven ze. Ze vinden toch altijd een manier om hun macht te misbruiken en dan nog op vrouwen net zoals die boetes dat ze in natura moesten betalen. Walgelijk!!
|
Ziekmakende Amerikaanse methoden die de VS weer overgenomen heeft van de SS en Gestapo.
|
Dat noemt men dan politie.
|
Je weet toch waarom die agent een geboeide vrouw slaat?
Omdat als hij een niet geboeide vrouw slaat hij er hoogst waarschijnlijk petsen van krijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is het begin. Daarna gaat het zonder de boeken. En met getrokken loop controleren ze de amandels. En daarna passeer je de onderzoeksrechter die er zich niks van aantrekt, de dokter van de gevangenis die er niks mee te maken wil hebben, tal van cipiers die er zich niks van aantrekken en nog een stuk of 20 die er zich ook niks van aantrekken en zo eindig je dan bij de rechter die zegt dat je er over moet zwijgen of dat het verkeerd zal aflopen. éh voila. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is blijkbaar nodig.... Mogen wij u hierbij voorstellen om hetzelfde bij u te doen,u zegt het maar,dit is niet louter persoonlijk gericht maar eerder een poging om de context van zo een trap in het juiste perspectief te kunnen plaatsen .... Hebt u de ballen daarvoor,of bent u enkel stoer vanachter uw pc... |
Rotflikske
O hai !
Zijdt gerust, dat debieltje is nu goed genoeg gekend. Ik vrees dat het niet zo lang zal duren tot dat ventje eens zal weten hoe hard een baseball knuppel kan aankomen. Daar wordt voor gezorgd. Kthxbai, Jan. |
Citaat:
Aan de andere kant zou ik dan zelf ook in die maatschappij moeten leven. :| |
Citaat:
Dit is het schurft van de samenleving. :x |
Citaat:
Als ervaren anti globalist en betoger kan ik U nog 10000 dezelfde gevallen geven onbestraft. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be