suqar_7loe |
16 oktober 2011 22:16 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
(Bericht 5747201)
Hoezo? Het is toch niet omdat hij zichzelf komt presenteren en je vervolgens op hem stemt, dat je daarom zou kunnen afdwingen wat hij moet in het hoofddoekengedoe?
Wat is daar smerig aan, heeft hij beloofd dat hoofddoeken mogen steeds en overal? Nee toch?
Jij begon toch zelf over de Hndelstraat als voorbeeld van slecht beleid van Janssens?
En nu gaat het er niet meer over?
Niet Janssens straft de handelaar, wel de vele illegalen die actief zijn in de drugshandel die al eeuwenlang bestond in die allochtone vzw's, onder die dealers zitten evengoed Marokkanen hoor.
|
Ten eerste, ik heb nergens beweerd dat Janssens de moslima's de garantie gaf om een hoofddoek te dragen achter het loket. U leest zaken die er niet staan.
Ten tweede, in mijn ogen is hij een bedrieger (net als de meeste politici).
Ten derde, het gaat over het kutbeleid van Janssens waarmee hij onschuldige allochtone handelaars straft. Dat mag toch nog gezegd worden zeker? Steve zal het anders wel begrepen hebben.
Ten vierde, ik heb het woord 'illegalen' nergens getypt. De junki's zijn evengoed rasechte Vlamingen hoor. Als er geen vraag zou zijn naar drugs dan zouden er ook geen junki's te vinden zijn. Laat de beleidsmensen daar al mee beginnen. Ik weet dat je er een sport van hebt gemaakt je bezig te houden met de nationaliteit van zo'n junki's maar dat is niet relevant.
|