![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het soort mensen dat in Egypte of Lybië de straat opging om betogers tegen het regime met knuppels uiteen te ranselen. |
Citaat:
Wie hierover verwonderd doet, is niet goed bij zijn hoofd en verdient in mijn ogen keihard bedrogen te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En we weten allemaal dat de Franstaligen van een gewond ACW geen misbruik kan ? maken. :evil: De Franstaligen liegen bedriegen en chanteren er al 180 jaar op los. Het zou alleszinds de bocht van CD&V verklaren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af wat aan Open VLD en MR is belooft in ruil voor de borg op de groep Arco.
Het is ook overduidelijk dat de afhandeling van de vereffening van de Gemeentelijke Holding voor PS Wallonië positief gaat verlopen in ruil voor de borg die er op de ACW groep Arco is gegeven. Door een deel van de schulden naar de federale pot te verschuiven betaalt Vlaanderen en Brussel als bijdragende regio uiteindelijk meer dan Wallonië. Voor de schijn is het dikke ambras tussen de gewesten en de federale overheid maar het is blijkbaar reeds zover dat federale overheid 50% van de schulden van de gewesten overneemt in betrekking met de Gemeentelijke Holding. |
Citaat:
Er zijn al maanden geruchten, |
Citaat:
|
blind
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be