Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Occupy Antwerp 22/10 :: Groenplaats-Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161831)

Ratatosk 20 oktober 2011 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karo (Bericht 5754596)
Kom dat dan doen, we hangen u dan wel aan uw onderbroek op aan den brabo.

Links loopt weg als ze niet kunnen winnen. Zelden zo'n lafaards gezien. Met 5 man een groot bakkes maar als ze geen vriendjes in de buurt hebben staan ze te bleiten voor mama.

Maar nogmaals, u hebt geen probleem mee dat men de rekening van de vernielingen opstuurt naar de protestactievoerders?

karo 20 oktober 2011 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5754604)
Links loopt weg als ze niet kunnen winnen. Zelden zo'n lafaards gezien. Met 5 man een groot bakkes maar als ze geen vriendjes in de buurt hebben staan ze te bleiten voor mama.

Maar nogmaals, u hebt geen probleem mee dat men de rekening van de vernielingen opstuurt naar de protestactievoerders?

Wat zit jij nu te zeveren over links en rechts, ga eerst eens na waar het over gaat voor je flauwekul gaat verkopen.

Goudbever 20 oktober 2011 16:12

Hippies

Ratatosk 20 oktober 2011 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karo (Bericht 5754614)
Wat zit jij nu te zeveren over links en rechts, ga eerst eens na waar het over gaat voor je flauwekul gaat verkopen.

Ga me niet zeggen dat die vandalen rechtse neonazi's zijn, iedereen weet dat het linkse anarchistische relschoppers zijn.

karo 20 oktober 2011 16:13

Blijkbaar zit dit forum echt vol met wereldvreemde persoontjes. Is er nu echt niemand die inhoudelijk iets kan bijdragen?

karo 20 oktober 2011 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5754636)
Ga me niet zeggen dat die vandalen rechtse neonazi's zijn, iedereen weet dat het linkse anarchistische relschoppers zijn.

Je weet echt niet waarover je het hebt, uw domme vooroordelen omschrijven uw mening zoals ik zei; je weet echt niet waarover je het hebt.

Mam 20 oktober 2011 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karo (Bericht 5754575)
Mam, je kan beter eens afkomen en met die mensen praten. Laatst kwam je ook al uit de lucht vallen toen ik u de cijfers gaf mbt de steeds toenemende rijkdom van onze rijke klasse. 30% rijker op 20 jaar!! Onze productiviteit neemt elk jaar met 1,5% toe en nog moeten wij inleveren! De grootste onder ons betalen geen tot bijna geen belasting, umicore, total, electrabel en noem maar op.

Juist ja.

Goudbever 20 oktober 2011 16:26

Luie Grieken

thefishdoesntthink 20 oktober 2011 16:43

Voor den meer empirische geïnspireerde persoon

Op realiteit gebaseerd wetenschappelijk onderzoek.
Citaat:

Revealed – the capitalist network that runs the world

AS PROTESTS against financial power sweep the world this week, science may have confirmed the protesters' worst fears. An analysis of the relationships between 43,000 transnational corporations has identified a relatively small group of companies, mainly banks, with disproportionate power over the global economy.

The study's assumptions have attracted some criticism, but complex systems analysts contacted by New Scientist say it is a unique effort to untangle control in the global economy. Pushing the analysis further, they say, could help to identify ways of making global capitalism more stable.

The idea that a few bankers control a large chunk of the global economy might not seem like news to New York's Occupy Wall Street movement and protesters elsewhere (see photo). But the study, by a trio of complex systems theorists at the Swiss Federal Institute of Technology in Zurich, is the first to go beyond ideology to empirically identify such a network of power. It combines the mathematics long used to model natural systems with comprehensive corporate data to map ownership among the world's transnational corporations (TNCs).
http://www.newscientist.com/article/...the-world.html

The 1318 transnational corporations that form the core of the economy. Superconnected companies are red, very connected companies are yellow. The size of the dot represents revenue

Ratatosk 20 oktober 2011 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karo (Bericht 5754643)
Je weet echt niet waarover je het hebt, uw domme vooroordelen omschrijven uw mening zoals ik zei; je weet echt niet waarover je het hebt.

Wie heeft er dan die bankautomaten in Brussel vernietigd? Kabouter plop was het niet.

De doelstellingen zijn nobel maar als je ziet hoe men het presenteert dan zeg ik "Nee dank u".

karo 21 oktober 2011 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5754713)
Wie heeft er dan die bankautomaten in Brussel vernietigd? Kabouter plop was het niet.

De doelstellingen zijn nobel maar als je ziet hoe men het presenteert dan zeg ik "Nee dank u".

Langs beide kanten gebeuren er zaken die niet zouden mogen gebeuren.

suqar_7loe 22 oktober 2011 21:09

Het was een succes, blijkbaar!

suqar_7loe 22 oktober 2011 21:14

http://www.gva.be/antwerpen/antwerpe...nplaats-2.aspx

Sfax 22 oktober 2011 21:19

Lol, de volle 500 man. Wedden dat je diezelfden volgende week in een andere stad ziet staan.

Pelgrim 22 oktober 2011 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5758229)

Ik vond het tegenvallen.

freelancer 22 oktober 2011 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5758229)

Inderdaad... meer dan honderd man...

vlijmscherp 22 oktober 2011 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5758240)

500

suqar_7loe 22 oktober 2011 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5758239)
Ik vond het tegenvallen.

Why?

suqar_7loe 22 oktober 2011 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5758240)

500, is toch een aardig getal?

Sfax 22 oktober 2011 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5758247)
500, is toch een aardig getal?

Als ik een fuif geef krijg ik met gemak het dubbele daarvan binnen; en die betalen dan nog eens inkom 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be