![]() |
Citaat:
Nu krijg ik goesting in een worstenbroodje... ;-) Geen monster maar ene held! 8O Tsja, ik kan ik nu niet neerpennen wat ik denk... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Khadaffi ligt te rotten in de woestijn en zijn volgelingen hier op het forum kunnen hem niet vereren met een bezoekje:lol:
|
Citaat:
http://www.telegraph.co.uk/news/worl...eda-links.html |
In an interview with the Italian newspaper Il Sole 24 Ore, Mr al-Hasidi admitted that he had recruited "around 25" men from the Derna area in eastern Libya to fight against coalition troops in Iraq. Some of them, he said, are "today are on the front lines in Adjabiya
wauw ENKELE van 25 wat een massa:lol::lol: |
Dus Khadaffi mocht die Al Qaeda terroristen niet afmaken? Wat met de war on terror die je zo vurig prijst? :lol:
Dit is wat de rebbelenleider zei over Al Qaeda: members of al-Qaeda are also good Muslims :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Meer valt er van u blijkbaar ook niet te verwachten, en het valt me in het bijzonder op dat diegenen die om welke reden dan ook bijval verlenen aan de Navo-interventie (rabiate neocons, kortzichtigheid, domheid,...) niet verder raken dan wat inhoudsloos geleuter over communisten en dictator-lovers. |
Citaat:
Allé, doe nu eens een poging, waarom vechten "een paar" jihadi's mee? En lachen dat we deden toen Khaddafi in het begin van de opstand suggereerde dat al qaeda erachter zat en dat zijn volk hem nog steunde. Ik heb nog nooit zoveel mensen zich zien dubbel plooien om het luidst te kunnen roepen dat al qaeda dood was en dat Khaddafi wereldvreemd was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met zo'n flaters komt de balans van de meest intelligente posts voor je er erg in hebt nog bij de dictator-lovers te liggen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=106 |
Citaat:
en sinds wanneer zijn Albanie, Bulgarije, Roemenië,Turkije,Jordanië,Qatar en de United Arab Emirates Westers?! ook de VN raad is helemaal niet westers toen ze dit mandaat gaven CHINA RUSLAND + non-permanent members: Bosnië Brazilië Columbia Gabon Indië Libanon Nigeria en Zuid Afrika lijken mij nu niet echt Westers |
Citaat:
Als K. geen gewone burgers had afgeslacht waren die ENKELE strijders niet nodig neen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be