![]() |
Citaat:
Een tik van riem op een bil of poep noem ik geen afranseling. Een afranseling is eerder dat men het hele lichaam gebruikt om op te slaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PC paswoord beveiligen, internet ontoegankelijk maken voor de illegale downloader als eerste stappen lijkt me logischer als eerste stappen. Zakgeld inhouden, uitgaansverbod, geen zoetigheid meer , ook aanvaardbare "straffen". Zeker voor de jongere crimineeltjes. Huishoudelijke taken extra geven, ook een goeie. Zo zijn er nog vele andere ouderlijke methodes om kinderen ter orde te roepen. En ik ben nog niet eens ouder... |
Citaat:
|
Citaat:
ik krijg de video niet apart: http://www.vandaag.be/buitenland/825...jn-geduld.html |
Citaat:
Men doet alsof de dochter tot bloedens toe afgerammeld is terwijl ze enkel een paar titsen van de riem op de poep heeft gekregen. Op zich doet je zoiets niet maar het is geen aframmeling. In de tijd dat onze ouders klein waren zou men nog zelfs gezegd hebben dat ze het verdiend zouden hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Effe een stropopje trekken. Het enige waar Suqar_7loe bezwaar zou kunnen hebben in deze situatie is het gebruik van een riem, en niet de religieus voorgeschreven stok. |
Citaat:
Hoe dan ook, die vent heeft het recht niet om zn poten uit te steken naar zn dochter. Hoe jij dat noemt, is niet relevant. Je dochter aframmelen met een riem is mishandeling en dient zwaar aangepakt te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Als jij die afranseling "een tik op de poep" noemt zit er een serieuze vijs los in U. Eigenlijk zelfs op het randje af van een gevaarlijk figuur voor kinderen. |
Citaat:
Dacht het niet. Dus compleet naast de kwestie. |
Citaat:
Zie je het volledige filmpje. Een tik op de poep, je ziet duidelijk dat de vader zich inhoudt. Nadien krijgt ze een preek. De moeder die sloeg pas door. Maar omdat ze een vrouw is en van haar man weg is, is ze opeens ook het slachtoffer. 8O |
Citaat:
't Is gvd bij de kloten dan den eekhoorn :-P |
Citaat:
Een tik op de poep is geen mishandeling. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be