![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Principe van TV/radio - reclame, dus. |
Citaat:
Nadat anderen in zijn plaats BHV splitsten, is hij nu gedoemd tot het kinderachtig gedoe van 'boeken-signeren-op-de-Boekenbeurs'. Dat komt ervan wanneer me zo arrogant denkt dat men politiek onmisbaar is. |
Citaat:
Maar de man lijkt intelligent te zijn met een brede waaier aan principes of waarden. Daarom heb ik vandaag op de boekenbeurs ook zijn boek 'Werkbare waarden' gekocht. Hij schrijft wellicht over waarden die me nooit zijn meegegeven en waarop ik dan onbewust wel eens een bedreiging zou kunnen vormen. Kortom: ik ben nieuwsgierig en geen Vlaams-nationalist. |
Citaat:
|
Citaat:
Liesbeth Homans, de Peuk, Helga Steven, Vlaams-nationalisten, niet direct schuimbekkers; Danny Pieters (prof KUL ex senaatsvoorzitter) , Jan Jambon (informaticus, ex directeur bij Visa en Mastercard), Bracke, Flor Van Noppen (broer van ..) zijn Vlaams-nationalisten, niet direct schuimbekkers Burgemeester Kris Van Dijck, Sara Smeyers, Nadia Sminate, dokter Ide en nog zoveel andere parlementsleden zijn Vlaams-nationalisten, niet direct schuimbekkers ... De zovele andere kaderleden en gewone leden .... al evenmin schuimbekkers (de enige die af en toe schuim bekt, ben ikzelf ...misschien) Afijn, ge zijt wel op goede weg, te zien aan uw tweede alinea. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Mij lijkt het alsof uw denkkaders nog kleiner zijn dan die waar de andere jan modaal zoals u en ik in geacht worden te denken. Tijd dat je op zijn minst daaruit raakt, net zoals vele anderen dus. |
Citaat:
Citaat:
Verder duw ik ze niet in een hokje. Ze zijn zelf in een hokje gekropen. Ze hebben zelf een aanvraag ingediend voor een partijkaart, en ze hebben zelf daartoe vrijwillig de nodige prijs betaald. (net als ik zelf ...) |
Citaat:
Het is niet omdat onze politieke ideeën verschillend zijn dat we van elkaar niet kunnen leren. |
Citaat:
Ik heb bv de burgermanifesten ergens op zolder liggen (nadat ik ze gelezen heb). |
Citaat:
Ik ben ook nooit aangepord geweest geworden, toch heb ik steeds VU en nadien N-VA gestemd, net zoals mijn ouders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet het wel willen zien hé. |
Citaat:
Hij heeft zeer lang stand gehouden maar heeft uiteindelijk ook moeten zwichten voor de oude knarren in de CD&V. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben al een hele tijd huisbezoeken aan het afleggen, volgens mijn bevindingen scoren wij bij alle leeftijden. Ik ken iemand (prille vijftiger) die zo rood was als een overrijpe tomaat, die persoon heeft nu een VL op zijn wagen inplaats van de B. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe voorspelbaar sommigen hier toch zijn hé. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be