![]() |
En dan wenen als ze aids hebben, tja...
|
Citaat:
Fred. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De AIDS-epidemie is volgens sommige onderzoekers ook een van de redenen dat meerdere partners terug meer een taboe werd en dat de seksuele revolutie van de jaren zestig en zeventig in jaren tachtig een halt werd toegeroepen. Ook de communes e.d. alternatieve levensvormen werden terug meer een zeldzaamheid (hoewel ze nooit mainstream zijn geweest). |
Het huwelijk is een open relatie. Ge trouwt voor de was en plas en voor de seks neemt ge wel een minares.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beide de door jou opgesomde recepten spelen hier een rol maar gegeven de huidige maatschappelijke randvoorwaarden is het veel interessanter ( zeg maar veiliger en minder pijnlijk ) om voor een vaste relatie te kiezen en uitgerekend diegene te zijn die het genot heeft vreemd te gaan en het voordeel zo nodig een volgende relatie aan te gaan : 'serie-monogaam overspelig' dus ;-) |
Citaat:
De eerste die problemen maken van open relaties zijn mannen. En dit hoeft ons zelfs niet worden verweten. Het is zo. Geen vent die een vrouw wilt delen. |
Citaat:
ik zie polygamie niet pér definitie als zulk een recept maar beschouw het eerder als een zo goed als onvermijdelijk uitdraai ervan gezien de huidige socio-maatschappelijke factoren. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik worstel nog altijd met de vraag of dit een teken is dat hij echt veel om haar geeft of juist weinig om haar geeft. Want hij zegt tenslotte "ik wil dat mijn vriendin gelukkig is en als ze gelukkiger wordt door met meerdere venten te vogelen dan ben ik daar content mee". Altruïstisch of gewoon iemand die eigenlijk niet oprecht van zijn vriendin houdt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge hebt ook van die klontjes zonder scheidingslijn en die je niet kan delen :lol: |
Citaat:
Dit item btw werd ook geschetst in een totaalbeeld van een ( vrij recentelijk ontwikkelde ) genetisch seksuele-'intelligentie' van vrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat je niet met swingen moet beginnen als je relatieproblemen hebt, dat is nogal wiedes. Maar de swingers die ik ken, die hebben een betere relatie dan vele "monogamen" ooit van kunnen dromen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be