subocaj |
14 november 2011 04:13 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
(Bericht 5799573)
Ge zijt ne goeie mens !
Ik ben ook in een aantal ontwikkelingslanden geweest voor 't werk (korte periodes telkens) en ik sponsorde zo ook wel een beetje.
Ge gaat hier niet gaan deserteren hé ! Ze hebben ginder ook internet.
|
Moet eerst het personeel van mijn "kapitalistische vriend" een beetje opjutten, dat ze wat meer per dag moeten vragen.
Hij heeft me vandaag trouwens laten weten dat hij alle administratieve rompslomp voor een tweede appartement blok in orde heeft gekregen en of hij er een voor mij moet reserveren.
Heb hem geantwoord dat als het nieuws in Leuven in december goed is, ik hem in februari ga bezoeken en alles met hem bespreek. Weet ondertussen ook dat de vastgoedprijzen tussen 2.000 en nu meer dan verdubbeld zijn.
Nu Kris Peeters weer enkele bedrijfsleiders naar daar geloodst heeft, om nog wat industriëlen naar daar te doen verhuizen, vermoed ik dat we daar binnenkort niet meer alleen als Belgen, tussen Hollanders en Engelsen zitten.
Wat het sponsoren betreft, als iedereen dat een beetje meer zou doen op reizen of zakenreizen komt dat geld echt ten goede aan mensen die het echt hard nodig hebben. En alhoewel mijn vriend een goed zakenman is, heeft hij toch een goed hart, want hij heeft de oudste van mijn 2 beschermelingen, die volgend jaar afstudeert, een brommer gekocht omdat de afstand naar school te groot was, om met de fiets te doen.
Wat het internet betreft er is slechts een probleem, de stroom valt daar geregeld wel eens uit en kan dan voor vertraging zorgen.
Misschien kan ik als PvDA-er met mijn "goede relaties" met Belgische industriëlen zorgen dat de oudste in een van hun vestigingen dadelijk werk vind, zodat hij niet naar hier moet komen om te "profiteren".:-D
|