![]() |
Ik ben wijs...:cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat niet laat staan dat elke dubbelnick die afzonderlijk aan de norm voldoet, zou kunnen deelnemen. |
Citaat:
Idioten mogen ook meedoen, en forumnarren en zotten en parasieten en zo. Zelfs normale mensen. Elke EF heeft bewezen dat hij kan lezen (min of meer) en schrijven (min of meer). |
Citaat:
|
Zodra ik 30 inschrijvingen heb pleeg ik een proef-raadpleging
over een bescheiden proefgeval. |
Citaat:
In elk geval beschikt REF over de feitelijke gegevens niet... Een fictief probleem dus. |
Citaat:
Denk eraan dat ik binnen een kleine 2 maand hier ook al 5 jaar vertoef ;-) (gadverdamme :-( ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand met 4000 berichten binnen de 5 jaar zonder bnp mag mod worden, de rest mag REF worden.
|
Vierduizend keer posten op p.be zou automatisch moeten resulteren in een permban + een verplichte opname van twee weken in een psychiatrisch instituut nr keuze.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Graag toch een vraag aan topicstarter: jij stelt : minstens 5 j actieve forummer EN meer dan 4000 posts.
Wat met forummers die - bv 3 j actief zijn en 5000 posts verzameld hebben? Of: forummers die 6j actief zijn en 3500 posts geplaatst hebben? Zijn dat dan wel of niet ervaren forummers? Is mij niet echt duidelijk. |
't Is wachten op een reactie van de RAF (Raad van Antispam Forumleden) :-D
|
Citaat:
Maar die berichten kan ik ook niet aftrekken. :-( Bij dertig leden zouden we de definitie van EF onderhandelen, 3jaar en 4000 posts zou mijn minimum zijn. |
Citaat:
Ik vrees dat ik incommunicado ben voor de RAF |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be