![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Stuur ze terug naar de Oost-Europese woestijn!
|
Citaat:
|
Citaat:
Een inschrijving in een OCMW zou gelijk moeten staan aan een inschrijving in een gemeente, zodat die mensen administratief niet ik de kou kunnen gezet worden. Overigens zou uw rijksregisternummer eigenlijk al voldoende moeten zijn om administratief in orde te zijn. |
Citaat:
Maar hier in Belgie kom je na een paar uurtjes brommen alweer vrij. |
Citaat:
Ze gebruiken graag de technische regeltjes om het niet te moeten doen. Een klein voorbeeldje. Je wordt dakloos in stad A, slaapt bij een kennis in dorp B, OCMW van stad A zegt dat ze u niet kunnen helpen omdat je in Dorp B een nacht hebt geslapen, OCMW uit dorp B zegt dat ze u niet kunnen helpen omdat je uit stad A komt. Net hetzelfde voor een sociale woning van het OCMW. Mijnheer is dakloos, we kunnen u niet helpen en hebt dus geen recht op een sociale woning. Zoontje die bij ouders woont in een sociale woning wonen krijgt wel een sociale woning van het OCMW. En zo kan ik veel voorbeelden geven van het OCMW. Als ik zie hoe de eigen bevolking behandelt wordt door het OCMW dan vraag ik me af waarom men nog sociale zekerheid betaalt? |
Levenslang voor alle vier!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
nu ik weet nu niet of ze niet bijdragen tot een beter en sociaalder belgie die ossies ? Want kijk ofwel door te profiteren van ons sociaal systeem versterken ze die diensten. OFwel door andere mensen extra in de miserie te duwen door ze af te tuigen boosten ze het sociale BNP. Dus altijd wel een toegevoegde waarde |
Citaat:
Die brug of paar bruggen verder dan "het is de werkloze of dakloze zijn eigen fout" en "het zijn profiteurs". Vaak zit er in het hoofd van de daders zo'n beeld versterkt met nog grotere demonen van ziekelijke redenaties zoals "niemand mist die dus daar kan ik mijn eigen frustraties eens op afreageren". Beetje zoals hooligans denken (of ze nu rijk zijn of arm maakt nog niet veel uit). Ach ja heb het al vaak gezegd zolang we blind blijven en onszelf dagelijks wijs kunnen maken dat alles goed is of wel gauw goed komt zeker. Dat er ondertussen niets veranderd of nog enkel maar slechter gaat dan gisteren dat negeren we maar even gemakkelijkheidshalve door onze roze bril. |
Citaat:
|
Citaat:
Of u bent al te lang afwezig gebleven op de vormende sossencursussen of u kijkt niet meer naar de VRT....ik verdenk er u zelfs van om niet meer dagelijks uw gebed te doen op kifkif, De Morgen of Animo.... Daarom hier een update: "Het is de kansarmoede van die "jongeren" veroorzaakt door de rijke Vlaming die de oorzaak is van hun criminaliteit". Vergeet dat dus nooit meer of ik ben verplicht om u een racist, fascist en nazist te noemen... |
Citaat:
Stond altijd in de buurt van t werk. Maar als er zo ene half kapot gezopen op een bankske ligt, moet ge die dan gaan treiteren ? laat staan in brand steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be