Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Ik ben het echt beu aan het worden... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164498)

Bokkenreyder 8 december 2011 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5852288)
De N-VA heeft nooit een compromis nagestreefd, omdat die partij er ook geen wenst. Die partij heeft maar één einddoel het einde vd Belgische Staat, en dat weten ze ten zuiden van Samber en Maas ook.
Trouwens, zie je De Wever ("den Bart" pour les intimes) of eender welke andere N-VAer "trouwheid aan de koning" gaan zweren, op het Paleis ??
Daar zou hun rechtstreekse achterban, en al zeker de "overgelopen VB-ers" niet mee kunnen lachen.
De hele boel laten verrotten, dat was hun strategie.

Bedankt voor je verhelderende toelichting, mijnheer De Wael! :roll:

freelancer 8 december 2011 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5852297)
De partij zelf niet, maar hun kiezers wel.

Wat N-VA ook had gedaan, ze zouden met meeonderhandelen kiezers hebben verloren. De verschillen bij de kiezers zijn gewoon te groot om iedereen gelukkig te stemmen, en N-VA weet ook goed genoeg dat het geen vaste achterban heeft zoals de traditionele partijen.

:lol:

De traditionele partijen én U zullen bij de volgende verkiezing(en) nog eens verschieten... :-D

Pietje 8 december 2011 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 5852295)
Ja hoor haal dat paard maar weer van stal :lol:

Je weet dat ik gelijk heb. Vandaar trouwens jouw zeer zwakke reactie.

Albrecht 8 december 2011 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5852307)
:lol:

De traditionele partijen én U zullen bij de volgende verkiezing(en) nog eens verschieten... :-D

Ik? Verschieten? Nee.

De N-VA zal naar alle waarschijnlijkheid nog meer stemmen halen. En dat zal zo blijven totdat de N-VA gedwongen wordt mee te onderhandelen of te regeren.

Het Oosten 8 december 2011 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5852267)
En dan nu inhoudelijk, mijnheer pastoor! Mercie! :evil:

Maar in godsnaam, hoeveel keren hebben we daar al niet over gediscusieerd? Blijkbaar bent u toch niet helemaal gerust om het hier weer op te rakelen. Gewetenswroeging? Nu zit u daar mooi daar aan de kant terwijl BHV gesplitst is..

En ik die dacht dat de regeringspartijen het moeilijk zouden krijgen met de NVA. Niets van. Vandaag in ieder geval kreeg de NVA het moeilijk met de regeringspartijen.

Bokkenreyder 8 december 2011 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5852310)

Wie durft er nu mijnheer de Wael tegenspreken? :evil:

Jan Meuleman 8 december 2011 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 5852302)
Het is allemaal waar wat je zegt, maar je moet je niet laten opjutten.

Klopt. Het is uit pure frustratie dat de collabo's zo tieren. Tante nonneke moest ook iets zeggen. Ze vroeg wie de ziekenhuisfactuur betaalde. Weten de nonnekes van de CVP nog altijd niet dat de Vlamingen dat doen?

Flippend Rund 8 december 2011 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5852288)
De N-VA heeft nooit een compromis nagestreefd, omdat die partij er ook geen wenst. Die partij heeft maar één einddoel het einde vd Belgische Staat, en dat weten ze ten zuiden van Samber en Maas ook.
Trouwens, zie je De Wever ("den Bart" pour les intimes) of eender welke andere N-VAer "trouwheid aan de koning" gaan zweren, op het Paleis ??

Ik zou niet weten waarom Bartje dat niet zou kunnen doen. Ik zie het hem zelf doen met een big smile. Het is eerder de koning die er in zou blijven, vrees ik (hoop ik).

Citaat:

Daar zou hun rechtstreekse achterban, en al zeker de "overgelopen VB-ers" niet mee kunnen lachen.
De hele boel laten verrotten, dat was hun strategie.

De schoofzak 8 december 2011 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 5852264)
@ matthias999 Ik vind dat je het heel goed samengevat hebt. Duidelijk en rechtuit

In verband met je tekst in zwarte letters op geel:

bedankt voor niets ? Zoveel slechte dingen die ze in onze soep draaien, noem ik niet niets. Wel iets heel groot negatiefs ...

Pietje 8 december 2011 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5852314)
Wie durft er nu mijnheer de Wael tegenspreken? :evil:

Zeg liever, wie kan.......ipv durft. Maar dan zal je eerst moeten leren argumenteren ipv je eeuwige partijpropaganda te verkondigen.

De schoofzak 8 december 2011 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 5852315)
Klopt. Het is uit pure frustratie dat de collabo's zo tieren. Tante nonneke moest ook iets zeggen. Ze vroeg wie de ziekenhuisfactuur betaalde. Weten de nonnekes van de CVP nog altijd niet dat de Vlamingen dat doen?

Een flink deel van de ziekenhuisfactuur wordt betaald door de hospitalisatieverzekering.

En die wordt alsmaar duurder ... want de ziekenkassen gaan failliet ... wegens profitariaat !!

Bokkenreyder 8 december 2011 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5852324)
Zeg liever, wie kan.......ipv durft. Maar dan zal je eerst moeten leren argumenteren ipv je eeuwige partijpropaganda te verkondigen.

Natuurlijk, mijnheer De Wael! *doet ootmoedig zijn klak af*

Flippend Rund 8 december 2011 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5852328)
Een flink deel van de ziekenhuisfactuur wordt betaald door de hospitalisatieverzekering.

En die wordt alsmaar duurder ... want de ziekenkassen gaan failliet ... wegens profitariaat !!

ook wel omdat er heel wat aan de vingers blijft kleven van die enorme geldstroom...

Albrecht 8 december 2011 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5852332)

Lees: "Ik blijf klakkeloos partijpropaganda verkondigen en vervang argumentatie door zwakzinnige bijnamen".

AsGardSGO 8 december 2011 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5852256)
U moet er niet zoveel over blijven zaniken want het bewijst alleen maar dat u een slecht geweten hebt.

Het is nochtans heel eenvoudig: de NVA is gaan lopen!

Hoe u het ook draait en keert. Punt uit.

Onnozele, lompe idioten!

Jan Meuleman 8 december 2011 21:22

Citaat:

Als hij niet zat is?

Pietje 8 december 2011 21:22

Citaat:

Jaja, je bent heel sterk bezig.

Maikel Joosten 8 december 2011 21:22

Citaat:

die (uiterst) zwakke reactie van jouw verdient niet beter. Als de N-VA geen compromis wou had ze na 13 juli 2010 niet deelgenomen aan de onderhandelingen.

Kay_ 8 december 2011 21:23

Citaat:

Jouw argumentatie op de OP was anders ook 0,0. Buiten wat cliché gepraat kom je ook niet verder.

Pietje 8 december 2011 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten (Bericht 5852348)
die (uiterst) zwakke reactie van jouw verdient niet beter. Als de N-VA geen compromis wou had ze na 13 juli 2010 niet deelgenomen aan de onderhandelingen.

deelgenomen aan de onderhandelingen ?? Gewoon tijd gerokken, nooit van plan geweest enig compromis te sluiten. Enkel wat komedie en Latijnse spreuken debiteren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be