![]() |
Citaat:
Of fotomodellen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enfin soit, laat ze maar doen. Dacht gelezen te hebben dat die winkel 300 mensen tewerk stelt. Te hopen dat ze ook gewoon terug de boeken dicht doen als het CGKR ze teveel voor zo'n idiotie ambeteert. Als ik ongemotiveerde en onmodieuze verkopers/verkoopsters wil zien, dan ga ik wel naar de Zeeman of de H&M... (niet dat A&F nu zo'n wauw merk is maar bon) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag mensen niet uitsluiten vanwege aangeboren zaken ; een fitnisslichaam is niet aangeboren, een politieke overtuiging is niet aangeboren en de katholieke zuil discrimineert onverminderd atheïsten zoals de afgelopen eeuwen, wordt daar iets aan gedaan? De wisselvalligheid waarmee het cgkr discriminatie aankaart roept toch echt vragen op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees het http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...isme-aan.dhtml Jozef doet me op deze foto wat denken aan Erich Honecker. |
Citaat:
Als ze dat nu ook nog eens gaan doorvoeren in de verkoopsector is het al helemaal absurd. Voor je het weet zegt mijn baas 'Bij de concurrentie hebben ze toch mooiere verkopers, en dat trekt meer klanten, ik ga hier de knappe mensen opslag geven.' Niet chill dus. |
Citaat:
Sportfreaks worden zelden 60+, overdreven sporten is zowat het ongezondste wat je met uw lichaam kan doen. |
Citaat:
vond ik ook een eigenaardige reactie. Doch als wat De witte zegt correct is, is er wel iets dat te onderzoeken valt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be