Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Vlaamse Leeuw wappert boven de Matonge wijk. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164958)

manta 17 december 2011 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5869955)
Dat ze den boel in de Congo gaan afbreken hé. Van onze straten blijft ge met uw getinte fikken af.

Ze moeten den boel dan ook niet kapotmeppen of zo.
't Beste dat ze kunnen doen is ginder gaan roepen dat ze niet content zijn, nu maken ze lawijt voor niets want Kabilaatje hoort hen niet van zo ver...

StrikeForce 17 december 2011 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5869985)
VB'ers noemen ze "zwarten" en zo... Waarschijnlijk hebben deze betogers daar minder problemen mee...;-)

Het VB zal de kiesdrempel niet eens meer halen. Who cares.

solidarnosc 17 december 2011 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5869689)
Het is niet NVA of de Vlaams nationalisten die die vreemdelingen hebben binnengelaten hé. :twisted:

Kalkoenen die voor kerstmis stemmen. Ik durf wedden dat het uitwijzingsbeleid van Afrikanen van een bepaald land binnenkort zonder probleem snel zal verstrengen. Moureaux. Tu prèfère Dewever. Alors. Tirer votre plan. ;-)

manta 17 december 2011 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5869992)
Het VB zal de kiesdrempel niet eens meer halen. Who cares.

Pas op, niet uit uw karikatuur vallen hé, 't gaat beter lijken dat ge proVB zijt...;-)

suqar_7loe 17 december 2011 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5869988)
Ze moeten den boel dan ook niet kapotmeppen of zo.
't Beste dat ze kunnen doen is ginder gaan roepen dat ze niet content zijn, nu maken ze lawijt voor niets want Kabilaatje hoort hen niet van zo ver...

Ze zijn nochtans wel goed bezig. En wie mag dat betalen? Wij, de belastingbetalers :?

StrikeForce 17 december 2011 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5869995)
Pas op, niet uit uw karikatuur vallen hé, 't gaat beter lijken dat ge proVB zijt...;-)

Ik zou niet weten waarom ik pro VB moet zijn.

Mitgard 17 december 2011 22:05

Is het onderhand niet tijd voor een woordje uitleg van de bevoegde burgemeesters?
Ze lijken de situatie niet bepaald onder controle te hebben.

suqar_7loe 17 december 2011 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StrikeForce (Bericht 5870009)
Ik zou niet weten waarom ik pro VB moet zijn.

Misschien omdat jij typt wat de standpunten van het VB zijn?

manta 17 december 2011 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5870039)

Erm... Hij maakt er een iets te stormfrontachtig boeltje van... :-P

SDG 17 december 2011 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5869993)
Kalkoenen die voor kerstmis stemmen. Ik durf wedden dat het uitwijzingsbeleid van Afrikanen van een bepaald land binnenkort zonder probleem snel zal verstrengen. Moureaux. Tu prèfère Dewever. Alors. Tirer votre plan. ;-)

Ik denk dat men vandaag in sommige kringen behoorlijk de wenkbrauwen gefronst heeft. Het Belgische regime ziet allochtonen immers als een dankbaar hulpmiddel in haar strijd tegen de Vlaamse ontvoogding. Waarbij het uiteraard niet de bedoeling is dat die allochtonen die Vlaamse ontvoogding ineens gaan ondersteunen. ;-)

StrikeForce 17 december 2011 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5870039)

Op verliezende paarden wedden heeft geen zin.

stropke 18 december 2011 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 5869929)
Tous les Congolais de Matongé voteraient pour la N-VA.

Een frans sprekende congolees met Vlaamse Leeuw zwaaiend is vloeken in de kerk.

suqar_7loe 18 december 2011 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 5870298)

Waarom spreekt DW dan Frans op tv?

den dinges 18 december 2011 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5869674)
Het kan verkeren...

De zogenaamde "racisten" van de NVA krijgen bijna de volledige steun van de Brusselse Matongé wijk :-P

Grappig ook om de militante Vlaamse Leeuw daar te zien.

Duidelijk dat de mythe dat NVA racistisch zou zijn grote zever is.

Ik heb horen zeggen dat Bart De Wever zwart bloed heeft, Max...Vandaar misschien...8-)

den dinges 18 december 2011 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5869955)
Dat ze den boel in de Congo gaan afbreken hé. Van onze straten blijft ge met uw getinte fikken af.

Het pikt zeker dat die mannen NVA stemmen ?:-)

Kodo Kodo 18 december 2011 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 5870298)

Die mensen bekijken dat gewoon raciaal: de Waalse haan is rood, dus de roodhuiden zijn voor Wallonië; de Vlaamse leeuw is zwart, dus de negers zijn voor Vlaanderen. Die letten niet zo op taalkwesties, als de kleur maar klopt!

giserke 18 december 2011 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 5869924)
NVA betoging eindigt met vernielingen en in chaos :rofl:

Hadden ze BDW niet vernoemt hadden we dit moeten aanzien als culturele verijking?

Eberhard Leclerc 18 december 2011 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5870301)
Waarom spreekt DW dan Frans op tv?

Omdat die tegen elke notabele Frans spreekt. Ik weet uit eigen ervaring dat meneer wél heel principieel Nederlands spreekt tegen (Franstalige) serveersters/veiligheidsmensen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5870054)
Het Belgische regime ziet allochtonen immers als een dankbaar hulpmiddel in haar strijd tegen de Vlaamse ontvoogding. Waarbij het uiteraard niet de bedoeling is dat die allochtonen die Vlaamse ontvoogding ineens gaan ondersteunen.

Intensieve cooperatie tussen migranten en autochtone vlamingen moet tot elke prijs worden geminimaliseerd. Een groter gevaar voor het establishment is er niet.
Franstaligen , het VB en etnocentristen van alle andere Vlaamse partijen zullen samenwerking tussen die twee groepen dan ook zoveel mogelijk proberen te saboteren. Ieder op zijn eigen manier, en om zijn eigen redenen. Dat spreekt.

stropke 18 december 2011 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 5870324)
Die mensen bekijken dat gewoon raciaal: de Waalse haan is rood, dus de roodhuiden zijn voor Wallonië; de Vlaamse leeuw is zwart, dus de negers zijn voor Vlaanderen. Die letten niet zo op taalkwesties, als de kleur maar klopt!

:rofl::rofl:
De meets simplistische verklaring die ik ooit gehoor heb, kom nie meer bij...:rofl::rofl::rofl:

Frans Oghtendlicht 18 december 2011 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5869674)
Het kan verkeren...

De zogenaamde "racisten" van de NVA krijgen bijna de volledige steun van de Brusselse Matongé wijk :-P

Grappig ook om de militante Vlaamse Leeuw daar te zien.

Duidelijk dat de mythe dat NVA racistisch zou zijn grote zever is.

Beste,

allemaal mooi en wel, maar is de liefde wederzijds? Ik zie geen tekenen in die richting hoor, hoewel hier - louter vanuit strategisch oogpunt - een haast historische kans ligt voor de 'Vlaamse zaak' om zichzelf op positieve wijze internationaal in de kijker te zetten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be