![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De additieven die ze bij stookolie gebruiken 'bakken' dan misschien die doorlaten dicht. En injectors zijn naar verluid niet echt goedkoop, dacht ik. |
Citaat:
Btw, de "Dats-tankstations" van Colruyt, zouden dan wel "veilig" zijn ; een kennis van me (werkzaam bij Colruyt) beweert dat "Dats" eigenlijk Q8-brandstof is. Maar ik heb nog niet gedurfd er te tanken. |
Citaat:
Maar het zou best kunnen dat die tankstations van Colruyt inderdaad Q8 leveren. Alleen ... je weet het dus nooit eh. Toen in nog benzine reed, werd mij steevast afgeraden om goedkope stations te kiezen, wegens vuil in het product en een lager octaangehalte. Maar ik twijfel of dat waar is. |
Citaat:
Het prijsverschil moet ergens aan liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
:| |
In een groeiende schaarste naar fossiele brandstoffen, lijkt me een peperdure brandstof gerechtvaardigd. Hoewel het nu nog voornamelijk taksen zijn, is het de beste voorbereiding als de hoge prijs wordt bepaalt door de afwezigheid van diesel in onze pompen.
Op een dag worden de alternatieven een noodzaak, maar als ons transportwezen nu niet verplicht wordt om ze te ontwikkelen (en geld is de enige motivator), zullen we ze nooit hebben tegen de tijd dat het echt moet. |
:cheer: Weg met auto's! :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor bouwvakkers, process engineers, installateurs, landmeters, transporteurs, ... is dat echter ondoenlijk. Voorstel : verhoog de verplaatsingskosten van de eerste groep en verlaag die van de tweede groep op dergelijke wijze dat de totale kost dezelfde blijft. Impliciet een drastische verlaging van CO2, NOX en fijn stof. |
Citaat:
|
Citaat:
Oplossing: een gewone fiets zonder hulpmotor en decentralisatie van arbeidsplaatsen, zodat je een kleine afstand krijgt tussen werk en wonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be