![]() |
Citaat:
|
Citaat:
"iets intien doen op een toren" -> dat was toch een openbaar gebouw? Het was niet alsof ze die toren huurden he... als ik morgen op een monument of openbaar gebouw 'intiem ben' met iemand, dan is het toch ieders recht om daarmee te lachen indien dit bekend wordt gemaakt? Wees dan slim en doe het binnenkamers, niet in het openbaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat is de norm en waarde van iemand die publiekelijk op een toren van bil gaat.Ik vond het grappig,maar mocht iets korter.En Ilse is er nog niet vanaf.Aalst carnaval komt er aan. |
Citaat:
Persoonlijk hoop ik dat ze spannende sex heeft gehad, mijn politieke voorkeur zou er niet door veranderd worden. Het is satire, je moet beseffen dat satire soms de neiging heeft voor sommige mensen om tever te gaan. |
Citaat:
Wie zijn gat verbrandt... |
Citaat:
|
Veel beter dan verleden jaar toen hij te lang zeverde over diene Nespresso winkel en zijn niet-grappige tirade tegenover de Kerk.
Stukken beter ! |
Citaat:
Als je in het openbaar sex wil hebben moet je daar de gevolgen maar van dragen. Het zijn eerder zij die hun normen en waarden beter wat bijstellen. Ik ben geen puritein maar zoiets doe je alleen maar omdat je gewoon wéét dat je bekeken kan worden. Dus het zal ook wel een stukje exhibitionisme zijn geweest, veronderstel ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat hij in uw slaapkamer aanvangt of zelfs in een privé club, dat gaat mij niet aan. Het is satire, dat jij dat niet kan apprecieren maakt dat je nogal puriteinse trekjes hebt. Hij heeft ook duidelijk gezegd dat er niets te zien viel. Het is allemaal wat overroepen. Vraag jezelf af, heeft hij haar schade berokkend ? Ik denk van niet. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Het beste vond ik nog zijn quote:
"Nadat de Vlamingen in de buitenlandse pers voorgesteld zijn geweest als intolerante zakken, verdienen we eigenlijk de nobelprijs voor de vrede met deze regeringsformatie" en hij heeft nog gelijk ook... welk ander volk laat zo met zijn voeten spelen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be