![]() |
Citaat:
'k heb nog nooit een politieker een receptie weten bijwonen buiten de werkuren. Die gasten 'werken' 80 uur / week é, daar zitten nogal wat lunch, recepties en diners tussen hoor. Om't kort te houden : het gedrag van de baas weerspiegelt zich in zijn werknemers. 't Ligt niet aan de ambtenaren dat het normaal gevonden wordt om op kosten van de belastingbetaler feestjes te geven enzoverder, 't ligt aan hun bazen die zelf weinig anders doen dan op onze kosten eten, drinken en feesten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kunt altijd eens iemand tegenkomen die tegen zijn zin leeft, maar die zitten overal. |
Citaat:
![]() |
Als je het begrip ambtenaar ruim interpreteert, zijn er ongeveer 1.000.000 ambtenaren in ons land.
Minder dan 2000 hiervan waren aanwezig op het bal. Dit betekent dat minder dan 0,2 procent aanwezig was op die halve dag. Eerlijk gezegd, wat kan mij dat nu schelen ? Ik wou dat ik er zelf bij was. |
sommige mensen zijn blijkbaar zo verzuurd dat ze de ander geen enkel plezier gunnen. Doet mij denken aan mensen die klacht indienen tegen speelpleinen...
|
en hoeveel zijn er die een half dagje onwettig afwezig ( het afgebolt zijn ) ipv naar dat verantwoord bal te gaan ?
Ik ben ook 6 jaar ambtenaar geweest op mijn 27 ste ziek van frustratie ( omdat ik het niet meer kon aanzien , ben ik opgestapt om echt te werken met inspiratie en voldoening , en ik ben blij dat ik op deze manier echt iets heb bijgedragen voor onze welvaard , ik betaal dus echt belasting . Ik werk dus echt kei hard omdat jullie verder kunnen gemakzuchten . |
Citaat:
Als er geen pleziertje meer afkan krijg je meer dan ooit een 9 to 5 mentaliteit en weinig collegialiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw eigen falen verdoezelen door het op een ander te steken noem ik dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedrijfsleiders moeten zelf zorgen voor de duiten om uit de bol te gaan. De ambtenaren doen dat op kosten van de belastingbetaler. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be