![]() |
Laat de wanhopigen en de zielige losers in hun ongeluk lopen.
Ze verdienen dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uit welke importcataloog komt ze? Pijpt ze goed? |
Probleem opgelost, het was misschien een beetje overdreven van mij.
Ik denk dat haar visum binnen twee maand afloopt. Die advocaat moet ik nu echt wel een fleske Talisker geven ofzo :D :cheer:. |
hmm meer typisch gedrag voor euraziatische wijven (russen, oekraïeners en dergelijke) en ongewoon voor een japanse normaal gezien zijn die japanse goe gedrildt en opgevoed dat ze goed voor de man zorgen en hun positie kennen
|
Wat een luie en slimme vrouw. :D
Dit huwelijk zal een succes worden. De situatie kan er namelijk alleen maar op vooruitgaan, dat wil zeggen: de manier waarop de man de vrouw percipieert kan enkel maar verbeteren, want het lijkt me moeilijk dat haar situatie of doen en laten nog verslechterd. De toekomst zal daar dus alvast beter zijn dan het heden. (Populaire theorie over relaties is dat de twee mekaar toevallig ontmoeten op een moment dat ze alletwee in relatief goede doen zijn. Van zodra één door omstandigheden of wat dan ook uit dat relatief goede moment geraakt, door de wet van regressie naar het gemiddelde, zal de interesse van de ander dalen... De ander merkt die gedaalde interesse op, er ontstaan problemen... Het geraakt uit. Het gaat heel slecht met beide personen. Na een tijdje weer beter... De cirkel begint weer opnieuw. ;) Het recept voor een lange relatie is dus iemand uit de goot rapen. Die zal je alvast langer graag blijven zien. Hij of zij jou, dat is nog de vraag. |
Citaat:
Voor een man komt de vrouw in Japan op de vierde plaats? |
Citaat:
Off-topic, maar wie heeft in godsnaam voor het begrip "geleide uren" gezorgd, en wat betekent het? Heeft er iemand het woord "gelijdende" verkeerd begrepen en ervoor gezorgd dat dit nieuwe heu ... "begrip" in voege geraakte? Is het dus niet glijdende uren? :wtf: (Het is niet om jou aan te vallen FV, ik kom dit de laatste tijd heel vaak tegen, met fronsende wenkbrauwen als gevolg.) |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=22 |
Citaat:
wie weet waarom de OP zijn broer zijn vriendin niet zo is, er zal wel een reden voe zijn |
Citaat:
Ik denk dat het begrip "geleide uren" gewoon Verkavelingsvlaams is voor het Antwerpse "gelaidure". Vermits Antwerpen invloed heeft op de rest van Vlaanderen, België en Europa, kunnen we stellen dat binnenkort iedereen spreekt over geleide uren en het woord "glijdende uren" volledig zal verdwijnen. De enige oplossing is sensibiliseringscampagne geleidt (:lol:) door Limburgers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juist in de vouw van de pagina's in de atlas. |
Citaat:
Citaat:
:lilangel: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be