Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Freilich mikt op directeurschap CGKR (https://forum.politics.be/showthread.php?t=166075)

Wiley E Coyote 12 januari 2012 16:21

ja, en een dwerg is iemand mert een verticale uitdaging zeker? :D

De Brabander 12 januari 2012 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5926744)
Een eenbenige lesbische die scheel ziet en bovendien natuurlijk blondje is! d�*t is wat ze moeten hebben.

een eenarmige homosexuele andershorige zwarte afrikaan kan ook nog net.

Maar verder vind ik Freilich best een goede kandidaat.

Spijtig dat Degrelle niet meer leeft, zeker? :-D

bgf324 12 januari 2012 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 5926434)
Zijn idee om een vrouw aan te duiden, eventueel uit de holebi-gemeenschap, zie ik wel zitten.

Vind ik dan weer een slecht idee. De mentaliteit bij het gros van de lesbische dames is nog wereldvreemder dan de mentaliteit van De Witte.

bgf324 12 januari 2012 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5926744)
Maar verder vind ik Freilich best een goede kandidaat.

Een Jood die CGKR gaat leiden? :roll:
Da's een beetje zoals Dutroux aanstellen als directeur van een basisschooltje wegens 'ervaring met kinderen'.

We hebben geen Jood nodig die ons gaat zeggen wat te doen, en wat niet.

Pietje 12 januari 2012 20:14

Alleen al om de verenigde Jodenhaters van dit forum te plezieren, zou ik Freilich zeker een kans geven.

Mam 12 januari 2012 21:40

Tjonge, die moet zich ook wel erg bedreigd voelen... :lol:

Dus liever niet; hij lijkt me onpartijdiger dan een gewone Vlaming of Belg.

Bovendien is hij zelf lid van een beschermde minderheid in wiens voordeel zelfs (negationisme)wetten spelen én heeft hij bezwaarlijke uitlatingen gedaan over niet-joden... De weg naar machtsmisbruik had nooit makkelijker gemaakt kunnen worden.

En het CGKR is m.i. nu geen organisatie die meteen opgedoekt dient te worden.

den dinges 12 januari 2012 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant (Bericht 5926759)
Ik stel voor om een chimpansee aan te stellen aan het hoofd van het CGKR.

Die vormt dan de link van het mensdom naar het dierenrijk. Dit laatste wordt immers meer gediscrimineerd dan eender welke groep van mensen.

Dat ze gewoon de allergrootste klootzak van heel België benoemen . Dat is wat het meest geschikt is voor een organisatie klootzakken.

den dinges 12 januari 2012 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5927322)
foei! wat een fout woordgebruik Wiley. "Handicap" bestaat niet meer, dat is nu "anders-valide uitdaging"!

Andy Cap ? Prima beeldverhaal !:-)
http://www.google.fr/search?tbm=isch...1428l0.2.5l7l0

den dinges 12 januari 2012 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 5928088)
Alleen al om de verenigde Jodenhaters van dit forum te plezieren, zou ik Freilich zeker een kans geven.

De Marrokkanen gaan ontevreden zijn hoor...Opgepast, of er zijn weer kosten als ze het kot afbreken en de auto's in brand steken !!

fcal 12 januari 2012 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 5926458)
Om problemen te vermijden met benoemingen, bestaat er een oplossing: decriminaliseren van discriminatie tussen priveepersonen, en opdoeken van het dan overbodige CGKR.

Discriminatie in de privé is een recht. Ik heb talloze vrouwen gediscrimineerd voor ik met mijn enig ware ben getrouwd. Mijn beste vrienden zijn niet lukraak zo geworden, welnee ik wou geen klaplopers, valseriken, overdragers of fanaten.
Maar er iets wat nooit mag discrimineren en dat is de overheid. Iedereen gelijk voor de wet!

Daarom afschaffen die schijnheilige CGKR handel!

Dixie 13 januari 2012 00:07

Citaat:

dikke 2 ! :-D

Supe®Staaf 13 januari 2012 02:29

Citaat:

En om de moeslims op de kl*ten te werken.
Dat zijn ook niet echt Joods-gezinden.
:twisted:

Groentje-18 13 januari 2012 03:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 5926434)
Ik betwijfel of Freilich een goede keuze zou zijn, vooral omdat hij een vooraanstaande rol speelt bij het verdedigen van zijn minderheidsgroep.

Een moslim is ook geen optie, want die zijn zelf de grootste racisten die hier rondlopen.

Zijn idee om een vrouw aan te duiden, eventueel uit de holebi-gemeenschap, zie ik wel zitten.

Het CGKR en alle andere immigratie en integratieposten in dit land, wat er een heel pak zijn, zitten nochtans vol met Moslims.

Momenteel wordt er een leger aan vrouwelijke (!) Moslima's geschoold als sociaal assistent of de rechtenopleiding van hogeschool (ben de naam kwijt)...

In al de openbare functies of functies waar er rechten moeten verdedigd worden, vinden ze goed hun weg. Met dank aan de politieke correctheid van overheidsposten, ook wel.

E. Migrant 13 januari 2012 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5928620)
Dat ze gewoon de allergrootste klootzak van heel België benoemen . Dat is wat het meest geschikt is voor een organisatie klootzakken.

Jos Geysels perhaps?

Cynara Cardunculus 13 januari 2012 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 5928843)
Het CGKR en alle andere immigratie en integratieposten in dit land, wat er een heel pak zijn, zitten nochtans vol met Moslims.

Momenteel wordt er een leger aan vrouwelijke (!) Moslima's geschoold als sociaal assistent of de rechtenopleiding van hogeschool (ben de naam kwijt)...

In al de openbare functies of functies waar er rechten moeten verdedigd worden, vinden ze goed hun weg. Met dank aan de politieke correctheid van overheidsposten, ook wel.

Dat is me ook al opgevallen. Wie wil er nu zo'n moslima als advokaat? Hun eigen profeet heeft gezegd dat ze een mankement aan hun hersens hebben. Hoe zouden ze daar dan tegenover staan?

Bert Deckers 13 januari 2012 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GVA
Ook Michael Freilich, hoofdredacteur van Joods Actueel en scherp kritikaster van De Witte omdat die het antisemitisme zou minimaliseren, en Yves Pernet, hoofdredacteur van Rechts Actueel zijn kandidaat als er een vacature komt.

Bron

Origineel artikel op Rechts Actueel.

Kasumi 13 januari 2012 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 5929362)

Laat die maar redacteur van dat rechts blogje blijven.

Pietje 13 januari 2012 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 5928833)
En om de moeslims op de kl*ten te werken.
Dat zijn ook niet echt Joods-gezinden.
:twisted:

Gematigde moslims hoeven daar niet noodzakelijk problemen over maken.

Jozef Ostyn 13 januari 2012 19:15

Misschien gewoon het CGKR afschaffen en het geld uitsparen?

bgf324 14 januari 2012 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 5929362)

Is al een veel betere kandidaat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be