Gwylan |
16 januari 2012 20:41 |
2 Bijlage(n)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT
(Bericht 5931126)
Ten eerste: wat kan het jou eigenlijk schelen wat en hoeveel Zijne Majesteit zich aanschaft? Hij moeit Zich toch ook niet met uw zaken?
Ten tweede: het is toch meer dan logisch dat Zijne Majesteit bij aankoop van één woning/appartement, tenminste een tweede bijkoopt? En wel daarom: de Koninklijke bedienden die de Vorst vergezellen moeten toch ook ergens logeren? Het kan toch niet dat Zijne Majesteit de Koning van Zijn personeel verwacht dat zij een hotel gaan boeken uit eigen zak.
Verder stoort het me dat die buurt verstoort wordt door drie hoerenkoten. Ik hoop dat het Oostends stadsbestuur ervoor zorgt dat die koten daar wegtrekken.
|
U stelt het wat ludiek (ik hoop althans dat dit uw bedoeling was), maar in werkelijkheid zijn die twee appartementen in Oostende niets méér dan een ogenverblindertje om de kritiek te pareren als zouden uw Albert en zijn vrouw met uw aller geld uitsluitend optrekjes kopen in “ het buitenland”.
Het is zo’n beetje als in België ten behoeve van de Belgische media een ritje maken met een Fiatje, maar eens in het “ buitenland” een iet of wat minder bescheiden Porsche Cayenne als voertuig gebruiken :
Bijlage 84482
Die voor hen al bij al doodgewone appartementen aan de Belgische kust interesseren uw idolen geen ene bal, want in werkelijkheid wonen zij in mijn streek van afkomst. Kortom, wat u allen vanuit uw kil en regenachtig klimaat als “ het buitenland” of het “ zonnige zuiden” ziet, is hun echte woonplaats, natuurlijk. Of dacht u soms dat ze zo gek zijn om daadwerkelijk in die opgesmukte vochtige keet in Laken te wonen ?
Bijlage 84483
Ik zal hier geen kaart voorleggen waarop de exacte ligging van hun stulpje aangeduid is, niet zozeer om “ veiligheidsredenen”, maar om u de moeite en kosten van een bedevaart te besparen. Mocht u het evenwel als een levensdoel zien om eens in de nabijheid van Zijne Goddelijke Belgische Gepensioneerden te geraken bijvoorbeeld op de markt in Châteauneuf-Grasse (voor uw info : elke maandag- en donderdagvoormiddag is er markt), maak u niet al te veel illusies : u zult hen daar niet zien.
Een goede raad : neem uw fietsje, en ga een beetje rondtoeren in en om het net iets zuidelijker gelegen Opio. Want ook “ in het buitenland” hebben uw Fiat 500 rijders echt wel meer dan één optrekje, hoor…
|