![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wel mensen die zich gemakkellijk laten verleiden door de holle slogans van de vakbonden. |
Citaat:
Ook niet verwonderlijk dat ze lekker thuis blijven aangezien ze nog niet eens weten waartegen ze staken (akkoorden die hun eigen vakbonden hebben goedgekeurd?). Gelukkig begon er een paar dagen een of andere tsjeef over de index of ze hadden nog steeds geen reden. Wel straf dat ze al een maand op voorhand wisten dat die dat ging zeggen. |
Citaat:
Bovendien heb ik enkele studenten naar hun examen gebracht. Ik doe dus zelfs het werk dat anderen weigeren te doen. Dat noemt men inderdaad een sociaal gevoel hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga naar Duitsland om te werken, en eerlijke belastingen te betalen. Simple comme bonjour. Ik denk niet dat dit meer uitleg behoeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zouden zich beter eens afvragen wie hier het "tuig" en de "simpele ziel" is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee maar. Jan Zonder Vrees is terug. |
Citaat:
Tmoet wel gezegd worden dat de meeste van mijn collegas nu thuis werken (velen pendelen met de trein). Vergaderingen worden uitgesteld. Maar aangezien wij gewoon kunnen inloggen van thuis uit, zal de schade beperkt worden. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik zie jullie ook niet echt werken. Jullie zitten hier nu al de hele dag af te geven op de stakers. Op kosten van jullie werkgevers? Netjes... :? |
Citaat:
Zal het nog eens kort zeggen in de hoop dat het doordringt: uw heeft geen greintje sociaal gevoel en denkt alleen uw eigen rechten, comfort en luxe ten koste van alles en anderen. En blijkbaar bent u lang de enige niet, dat is hier ook meer dan duidelijk zoals in het dagelijkse leven. Maar u verwacht wel dat alles goed gaat voor iedereen en hoopt dat door uw manier van redeneren en handelen uw kinderen een goeie toekomst krijgen. Terwijl niets minder waar blijkt en tegen beter weten in blijf je doorgaan op de weg die je ingeslagen hebt. Zonder tegenspraak van anderen of eigen geweten gedogen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be