![]() |
Citaat:
Ik wil tijdens het weekend gelijk welk kantoor binnenstappen. Binnen de 5 min krijg ik een computer aan de praat, om mij de toegang tot de gegevens te verschaffen. En iemand die inbreekt om ook een computer te kraken, zal wel op de hoogte zijn hoe het moet! En in alle kantoren liggen gevoelige informatie. Als je nu al niks meer mag laten liggen in een privé gebouw, zijn we er erg aan toe. |
Citaat:
Los daarvan moeten ze hun info wel beter beveiligen |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En een kopie maken. Als ik van N-VA was zou ik dit voorval met alle geweld uit de media proberen te houden. |
Citaat:
Als je dan toch lid bent van een partij kan je er best fier op zijn. En als je, zoals N-VA, al tegen iedere traditionele partij hebt aan geschurkt, moet je ook niet verstomd staan, dat andere partijen ook de weg naar je informatie vinden. Zoals eerder aangehaald, als een partij transparant werkt ten opzichte van zijn kiezers en bij uitbreiding naar de ganse bevolking, is er niets te stelen. |
[trolmodus] ik noteer alvast dat paljassen als Pajoske en subocaj inbreken goedkeuren [\trolmodus]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het bewijst enkel dat N-VA zelf, zeer onzorgvuldig met zijn al of niet geheime informatie omspringt. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar gratis reclame in de media is altijd meegenomen en zeker als slachtoffer.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor PvdA leden bestaat er voor veel werkgevers nog een vorm van beroepsverbod, maar voor N-VA leden? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be