![]() |
Citaat:
|
Citaat:
2) Dat klopt ook. 3) Welnu: als de N-VA méér dan 40%, maar minder dan 49% van de 'Vlaamse' stemmen en/of zetels behaalt, en ze wordt op eenzelfde manier behandeld als in 2011, dan krijgt de N-VA van mij ook carte blanche. Ik ben van mening dat het breken van de macht van de Partis du Système-maffia een absolute prioriteit is geworden. Ik had het eerlijk gezegd ook liever anders gezien. |
Citaat:
Er komt met de N-VA geen onafhankelijk Vlaanderen. |
Citaat:
Ik ben daar niet tégen, hé, maar ik loop daar ook niet bepaald heel warm voor. Waar ik echter helemaal niet warm voor loop, is een België dat onveranderd blijft. Als ik voor de keuze word geplaatst: "óf Vlaanderen onafhankelijk, óf België onveranderd", ja, doe mij dan toch maar dat onafhankelijk Vlaanderen. Slechter dan zo'n onveranderd België kan het onmogelijk worden. |
Citaat:
|
ik mis de optie 'opnieuw aan de kant gaan staan'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al komt het doel nagenoeg overeen, de methode is ook belangrijk. Het komt er op aan te slagen. |
Citaat:
|
A week is a long time in politics.
Om maar te zeggen dat dit, hoewel enigszins interessant, een nutteloze discussie is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als SPA CD&V en VLD samen niet meer dan 50% halen kunnen ze niet eens een regering vormen. In tegenstelling met de federale verkiezingen. |
Citaat:
Als CD&V volgende Vlaamse verkiezingen ook tot het zelfde niveau zakt, hebben ze een groot probleem, want dan vallen op de 2 hoogste niveaus hun dotaties weg. |
Citaat:
Over het soort Vlaamsgezindheid van wansmakelijke mensen als Van Rompuy maak ik me geen illusies. |
Citaat:
De vergoedingen van de mandaten en postjes opstrijken zonder echte verantwoordelijkheid te moeten nemen. Ironisch genoeg steeds op hetzelfde stemknopje duwen als de partij die ze met de mond verafschuwen, doch programmatisch een doorslagje van zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be