Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Trololo: de beste practical jokes voor op het werk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=168314)

Txiki 1 maart 2012 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6010321)
zeker een derde van al die grappen heb ik zelf moeten ondervinden. Dat was altijd hilarisch in den bureau.

:lol: 't zijn wel goei, maar ik denk ni dat mijn collega's er mee zouden kunnen lachen... alé, ge moet toch al tegen een stootje kunnen daarvoor. hahaha, goh, 't geeft mij wel goesting om dat ne keer uit te proberen...

vrijevlaming 1 maart 2012 15:31

11. forward alle telefoons in het kantoor naar het gsmnummer van uw collega die net die dag in verlof is.

vrijevlaming 1 maart 2012 15:32

12. tape of lijm de hoorn van uw collega's telefoon vast aan de console. Wachten tot hij telefoon krijgt en zie hoe hij zichzelf een klop geeft met zijn eigen telefoon

mkb 1 maart 2012 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6010329)
12. tape of lijm de hoorn van uw collega's telefoon vast aan de console. Wachten tot hij telefoon krijgt en zie hoe hij zichzelf een klop geeft met zijn eigen telefoon

:rofl:

vrijevlaming 1 maart 2012 15:36

13. neem van die kleine zakjes ketchup mee uit de kantine. Snij voorzichtig het hoekje eraf en leg het onder de WC-bril (maar boven de pot zelf) en richt het hoekje naar voor. Leg de bril voorzichtig neer en wacht tot er iemand op de pot moet. Trolololo, mooie plekken op zijn broek

Mam 1 maart 2012 15:53

Zeg Vrijevlaming, wil je eens een dag komen werken bij m'n omhooggevallen collega's in Brussel? :D

vrijevlaming 1 maart 2012 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mam (Bericht 6010360)
Zeg Vrijevlaming, wil je eens een dag komen werken bij m'n omhooggevallen collega's in Brussel? :D

trololo! in plaats van de cliniclowns, de officeclowns

vrijevlaming 1 maart 2012 16:00

14. alleen haalbaar als je nog een fax hebt staan: "stuur een fax" naar het telefoonnummer van uw collega. Stel de fax in op auto-redail. "tuuuuuttt kkrkrkrkrkrkkrkrkrkr ttuuuuutu tuut krkrkkrek puuuuut"

vrijevlaming 1 maart 2012 16:02

15. Toevallig een handblazer in uw toiletten hangen? Breng uw doos talkpoeder mee naar het werk! Trolololo!

Mam 1 maart 2012 16:04

:rofl: Hoe blijf je het verzinnen!

NieuwNoors 1 maart 2012 16:41

Neem een bobijntje (kartonnen rolletje) garen/stikdraad. Zorg dat het garen fel contrasteert met uw kleding. Draag je bv een blauw hemd: felrood of roze garen nemen. Bevestig aan de binnenkant van uw hemd/T-shirt het kartonnen rolletje met een veiligheidsspeld. Doe dit op de rugzijde.
Met een naald haal je een stukje (ong 5cm) van het garen door je hemd. Zodat het er aan de buitenzijde doorkomt. Het lijkt nu alsof er een draadje op uw kleding "plakt".
Zet je vervolgens naast je collega en zorg ervoor dat het draadje goed in zijn zicht komt. Na een tijdje zal hij zeggen van: hey, er kleeft een draad aan uw hemd. Je kijkt verbaasd en doet alsof je het niet kan zien. Vraag uw collega om het draadje te verwijderen.
Kijk hoe collega meters en meters en nog meer meters garen van uw kleding trekt, en trekt, en blijft trekken.8-)

lollysticky 1 maart 2012 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6010329)

deze is echt wel super :D

Txiki 1 maart 2012 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6010363)
trololo! in plaats van de cliniclowns, de officeclowns

:cheer: volgens mij een gat in de markt :cheer:

vrijevlaming 1 maart 2012 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6010499)
:cheer: volgens mij een gat in de markt :cheer:

in plaats van geld uit te geven aan van die dure externe consultants en opleidingen, wil ik gerust voor 100 euro per uur pranks komen uithalen hoor. Ik ben spotgoedkoop

Marxmannetje 1 maart 2012 19:44

De Gouden Raad van Vrijevlaming!

Scheet in een fles 1 maart 2012 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6010321)
zeker een derde van al die grappen heb ik zelf moeten ondervinden. Dat was altijd hilarisch in den bureau.

De beste leerschool hé ;-)

Scheet in een fles 1 maart 2012 20:32

16 De vaste telefoons op het werk maken meestal deel uit van een intern netwerk. Als je bv naar een nummer erbuiten belt en je krijgt een computerstem en toetsenkeuze, werkt die toetsenkeuze niet tot je eerst een instelling wijzigt (ben de naam ervan vergeten). Veel collega's kennen dit niet, vooral de nieuwelingen.

Stuur dus een sms naar zo'n vast toestel. De dienst belt en na het indrukken van een toets krijg je dan de sms te horen. Indien ze die toets niet kunnen indrukken en dus de sms niet te horen kunnen krijgen, blijft de telefoon om de tien minuten of zo terugbellen, dit zo'n 24 uur lang.

True story. :-)

Vlaamse Leeuwin 1 maart 2012 22:16

*Als de mannen van de directie in donkere/zwarte wagens rijden en ze voorspellen regen....voorzie e dan van heel veel toiletpapier en wikkel die rondom de wagens. Daarna duimen voor een goeie plensbui en maken dat ge weg zijt.

* In de toiletten de deurklinken en wc-brillen insmeren met Nutella ..... wedden dat iedereen voor de rest van de dag met dichtgeknepen billen zal rondlopen terwijl jij ongestoord kan roken op het toilet.

Weezer 2 maart 2012 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 6010945)
*Als de mannen van de directie in donkere/zwarte wagens rijden en ze voorspellen regen....voorzie e dan van heel veel toiletpapier en wikkel die rondom de wagens. Daarna duimen voor een goeie plensbui en maken dat ge weg zijt.

* In de toiletten de deurklinken en wc-brillen insmeren met Nutella ..... wedden dat iedereen voor de rest van de dag met dichtgeknepen billen zal rondlopen terwijl jij ongestoord kan roken op het toilet.

Een cellofaan spannen over de wc-pot en de bril omlaag, ook altijd leuk :mrgreen:

vrijevlaming 2 maart 2012 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 6011195)
Een cellofaan spannen over de wc-pot en de bril omlaag, ook altijd leuk :mrgreen:

dat zie je meestal. Trust me :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be