![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens ivm de splitsing van de SZ heb ik toch iets anders gelezen. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eens zien hoe lang het gaat duren voor ze al vechtende over straat rollen. Het Vlaams Blok heeft alleen maar rustig toe te kijken. 8) |
Citaat:
|
Wat een zinloos onderwerp! :s
|
Citaat:
|
Citaat:
De lafaards is hier de CD&V die nog liever een regering vormt met zes partijen en gedoemd is te mislukken dan beleidsafspraken te maken het de grootste partij uit België. |
Citaat:
|
Citaat:
't palieterke |
Citaat:
Persoonlijk !!!non!!! |
De nieuwe Vlaamse regering met 6 ZES partijen ? Welke partijen zijn dat ? :mrgreen:
fleuri |
Ik meen mij toch te herinneren dat ik bewegende beelden gezien heb van de ontvangst van de andere partijen.
Ik herinner mij nog Vera Dua met een tas koffie in haar handen in de zetel bvb... Op het moment dat er gesproken wordt moet de pers natuurlijk weg maar foto's van voor de eigenlijke besprekingen zijn eigenlijk normaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Hehehe dat is juist. Om hun geweten te sussen draaien ze boel gewoon even om. |
Citaat:
2) N-VA 3) VLD 4) VIVANT 5) SP.A 6) SPIRIT De drie kartellijsten vertegenwoordigen [size=6]6 ZES [/size]partijen. :mrgreen: spelev had het al geplaatst, had ik niet gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als Spirit geen partij is, dan is NV-A dat ook niet. Het zouden zelfs nog 7 partijen kunnen worden, want Groen! verandert nog wel een svan mening, en heeft ook de nota van Leterme gekregen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be