![]() |
fuck de BUB
|
De conclusie van de B.U.B. ligt nochtans voor de hand: de kiezer keert zich af van het seperatistisch discours van de traditionele partijen en stemt op partijen die seperatisme als primair programmapunt verkondigen.
|
Separatistische partijen winnen de verkiezingen, en hebben steeds betere peilingen.
Conclusie BuB: separatistische partijen verliezen terrein. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even tot de essentie komen.
Federale verkiezingen 2010, unitaristen: 20500 stemmen. Al de rest is zever. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, waarom heeft iedereen tegenwoordig zoveel moeite met het woord 'separatistisch'? |
Citaat:
|
Jullie commentaar is een beetje ziekelijk. Niets ten gronde. Alleen maar een potje zeveren. Zo gaan jullie nooit winnen, hoor. Dus, doe maar zo verder. :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O, maar zo ver zocht ik het zelf niet. Ik had het gewoon over het Brussels, d.w.z. intern-Belgisch, separatisme.
|
Citaat:
Citaat:
Daar gaat het om. 8-) |
Citaat:
Het kan idd misschien zijn dat het stemmenaantal voor de traditionelen nog zal zakken. Maar ik vrees voor jullie dat die stemmen niet naar jullie zullen gaan :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U schrijft over de ramp waarin de traditionelen in 35 jaar van 90 % naar 38 % tuimelen. Waarom zeg je hen dan niet ook: we zullen wel zien? :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be