Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique
(Bericht 6145511)
Ik zal Uw eigen woorden eens aanhalen:
Dienen we ons nu allen als zijnde “in mootjes gehakt” te beschouwen ?
U spreekt in ieder geval niet in mijn naam. U permitteert Uzelf om in gezamenlijke naam van de N-VA te spreken.
|
Zelfs een zweem van eerlijkheid is u vreemd, mijnheer. Sinds wanneer is “ we” en/of “ allen” zowat synoniem van “ N-VA” ??
Uit mijn post 11 haalt u één zin, waaraan u gewoontegetrouw een heel eigen betekenis geeft. Die zin heeft niets met de N-VA te maken, nietwaar : zij is uiteraard te lezen in het raam van de zin die er aan voorafgaat. Beide zinnen samen luiden :
“ Inmiddels werd uw als vraag vermomde suggestieve beginstelling hier geheel en al weerlegd, en nam u in deze draad de biezen. Dienen we ons nu allen als zijnde “in mootjes gehakt” te beschouwen ?”
Kortom, “ we” en “ allen” in de tweede zin slaat vanzelfsprekend op de deelnemers – mezelf incluis – aan deze draad, die hier inmiddels de als vraag vermomde suggestieve beginstelling van uw vriend en alter ego BWarrior geheel en al hebben weerlegd.
Daarbij is het overigens evident dat ik niet spreek in uw naam, want u behoort niet tot de “ we” of “ allen”, zegge tot de deelnemers aan deze draad die hier wat dan ook hebben weerlegd. Erger nog : u behoort kennelijk ook niet tot degenen die beseffen hoe waanzinnig het is dat u er losweg van uit gaat dat eenieder die niet bereid is u naar de mond te praten en/of die of niet in uw naam spreekt, dan automatisch in naam van de N-VA spreekt.
|