| peter1962 |
9 juni 2012 16:16 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder
(Bericht 6161341)
Kom, peter, als Stief zeker was van zijn zaak en geen boter op het hoofd had, had hij nooit naar de flikken gestapt. Er moet dus wel iets scheefs aan het zaakje geweest zijn. Hij voelde zich bedreigd door een Marokkaanse maffia en wist gewoon niet meer van welk hout pijlen maken. hij heeft voor de minst schadelijk oplossing op dat moment gekozen.
|
Minst schadelijke ? Neen, ik zou eerder zeggen : de enige oplossing. Mij interesseert het geen bal dat hij vogelt met een marokkaanse jonge deerne. Als dan blijkt dat het meiske eigenlijk een prostituee is, dan vind ik het al heel wat dommer van stevaert dat hij er niet direkt mee kapte. Maar nog altijd een loutere privé zaak. Er zouden geen hoeren zijn moesten er geen klanten zijn. Maar als men hem probeert te chanteren met het willen uitbrengen van een zogezegde sekstape, dan is het logisch en de enige juiste keuze van naar de flikken te stappen.
Stevaert dacht aan zijn 57 dat hij zo onweerstaanbaar was dat een vrouw van 32 hem zag zitten. Tja, dat is denken met je lul hee.
Maar als men je chanteert dan moet je strafklacht neerleggen.
De gevolgen moet je er dan ook maar bijnemen : een uur later weten de journalisten het.
|