![]() |
Citaat:
Behalve zij die denken dat je gevangenen hard moet kloten. Wat ze nog altijd niet beseffen (te beperkt intellect) is dat hoe inhumaner men mensen behandelt hoe inhumaner ze zich gaan gedragen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij moet op de grond gaan liggen en sterven van honger als een brave gevangene... Zo simpel is het, de gevangenen wordt mensonwaardig behandeld. |
Citaat:
Het is toch geen standaardprocedure voor alle gevangenen hé. |
Citaat:
Nu wordt in deze draad gezegt, hij moet alle drie maand verzet worden, jaja, dat is zijn fout. Neen, het is standaardprocedure geworden van hem alle drie maand te verzetten, los van zijn gedrag. |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk eens, er zijn twee soorten van chefs (cipiers) in de gevangenis, zij die zich menselijk gedragen en zij die de strontzak uithangen omdat ze niet met macht over mensen omkunnen. Ik heb ene geweten die begaf zich doodstil naar de celdeur en die stak zo traag en zo stil de sleutel in het slot dat de gevangenen in de cel dit niet hoorden. Het reglement zegt, als men de deur opendoet om eten te geven, dan moeten de gevangenen gereed staan met hun bord. Nu, het ging hier om een cel met 8 Marokkanen, deze chef, die trok dan plots de deur open en die riep zo, "wadist makkaken genen honger?" En die sloeg de deur toe, "dan vreten ze morgen maar!" Allez, vandaag weer geen eten voor die jongens, die dan van razernij ambras maakten. Het gevolg is dan dat die mensen geklasseerd worden als onhandelbaren en op transfair gaan. En dat allemaal zuiver door pesterijen van een strontzak. Jaja, schrijven ze hier dan op het forum, die zoeken dat zelf. :roll: |
Citaat:
Als U nu durft beweren dat dat de afgelopen, laat ons zeggen, 10 jaar was, dan noem ik U hier open en bloot 'leugenaar'...... Er zou nogal rap een advokaat, de liga van de mensenrechten, of nog zo van die gasten, van hun neus maken......en de collega-cipiers ook..... :roll: 't Is niet omdat er Middeleeuwse materiële toestanden bestaan in de meeste gevangenissen, dat dat ook geldt voor het gedrag van het personeel..... EN wat die 'standaardprocedure' betreft.....dat is NU standaard enkel en alleen voor dit geval.....door zijn gedrag.... Oorzaak en gevolg..blijkbaar een moeilijk begrip voor sommigen....:roll:. |
Citaat:
|
Citaat:
Mensenrechtenliga - lol - advocaten - lol - collega-cipiers die van hun oren maken - lol - Wanneer is Belgie de laatste keer veroordeeld in Europa omdat de gevangenen geen rechten hebben in Belgie wijsneus? |
In de VS krijgen weerspanninge Faridjes traangas in hun cel gespoten.
Daarna zijn ze meestal rustig. |
Het verbaast me dat Farid Le Fou nog niet op een PS of Spa lijst staat. Zo'n populaire, verrijkende jongen zou veel etnische stemmen kunnen trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dan ook nog nooit iemand gegijzeld met een handgranaat. Voor die gastjes kan ik inderdaad weinig sympatie opbrengen. |
Citaat:
En jij vertelde toch dat het "standaardpraktijk" was dat de gevangenen alle drie maanden van gevangenis veranderden? Ik weet dat niet, ik heb een blanco strafblad. |
Citaat:
En laat me maar weten wanneer die laatste veroordeling was, mèt bron als 't kan...... Ter informatie, een willekeurige link naar de onbestaande rechten van de gevangen in België....http://www.elfri.be/basiswet-rechten...tegrale-versie Oei, "toevallig" dat uw voorbeeld zjust van voor die wet komt ? :roll: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij gaat mij lessen geven over de gevangenis? Hou toch op Klojo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be