![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2 mannen zijn in elkaar geklopt door 2 andere mannen om hun geaardheid in een Aalsters café. de eerste vraag die ik me trouwens stelde, was, als Aalstenaar, "in welk café???". Dat het aan het station gebeurde, verbaast me dan ook niet. |
Ik spreek me niet over wie de daders zijn, daar dienen rechtbanken voor - hoewel die in Belgie amper werken, of het nu moslims, Oost-Europeanen of BlBlBelges betreft - feit blijft dat Islammocrapuul een probleem blijft voor iedereen in onze steden... zeker vrouwen, homos, en joden. Hoe lang gaan we als maatschappij het toleren dat een kleine minderheid van een kleine minderheid hun wil opdringt aan de rest van ons?
Ah ja, 'This is Belgium' - op zijn minst 150 jaar dus... pfff |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand de kop in slaan is iemand de kop in slaan. Of dat nu omwille van zijn ras, geaardheid of weet ik veel wat is, of om zijn geld te pakken of om't even wat, het blijft dezelfde misdaad en dient even streng gestraft te worden! http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...n-homo-s.dhtml |
Citaat:
Eigenlijk is het goed dat het niet opnieuw allochtonen zijn, die krijgen daar nauwelijks straf voor omdat het hun cultuur is. Nu het vlamingen zijn gaan ze de straf eindelijk optrekken naar hetzelfde niveau als andere geweldplegingen en moorden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen blijft de foute titel wel staan en kunnen de labielen weer eens schuimbekken tijdens hun dagelijkse mentale haattrip tegen moslims. |
Citaat:
Ik hou mijn hart vast voor de dag dat homogeweld ook op blz. 6 verzeilt. |
Citaat:
|
Er is een verschil tussen een toevallige ruzie waar klappen vallen en daadwerkelijk op zoek gaan naar homo's om in elkaar te slaan. Tot nu toe is dat dezelfde strafmaat en dat vind ik alvast niet correct, de ene is doodslag, de andere moord.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee dat is niet normaal. |
Citaat:
Iemand de schedel inslagen catalogeert u als "gezinsruzie"? Amai, uw vrouw moet nogal op eieren lopen... Dat het dagelijks geweld tegen niet-homo's op p.6 staat laat u wel onverschillig? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=UQ3MQKHP |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be