![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En - nogmaals ik schaam me niet omdat ik het internet als wegwerp media behandel... gelukkig maak ik niet genoeg fouten om het leger in te mogen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb inderdaad een toetsenborst...:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, ik zag ze niet met die Duitser voor mij. |
Citaat:
|
Durft ge een mening geven - het is geen strikvraag hoor - ik beloof ook dat er geen IEDs zijn - mogen ministers buiten/boven de wet ageren? Sugar heeft wellicht sympathie met Parwais, ondanks zijn leugens - die S4B kerels zouden haar in elkaar slagen, ca c'est sur quoi.
Gij kunt wellicht niet antwoorden omdat de minister van defensie erge dingen van u verwacht. Ik zal nep-medelijden hebben... ik zal me inbeelden dat ik de zoveelste Somalier op de BBQ ben... eventueel met een beetje pis.. you know you want to looool |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergeet af en toe niet eens te ademen. Ik zal u antwoorden, omdat ge het zo mooi vraagt...;-) "Neen" is mijn antwoord. |
Oh, en ik moest een spatie tussen rien en a zetten, en dat was niet omdat ik een spatie miste, dat was omdat mijn argumenten en OP geen enkele waarde hebben ROTFL
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik antwoordde op uw vraag, maar om mijn goede wil te tonen, zal ik op de OP antwoorden. |
Citaat:
|
Ik geef u nog een kans zin om on-topic te reageren, pippo?
|
Sorry vriend, maar gij stelt mij 2x dezelfde vraag en ik antwoord.
Wat wilt ge nog meer, dat ik het zing? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be