![]() |
Hersenen, toch volgens mijn vrouw :onfire:
|
Citaat:
|
Ik mis soms een derde hand .....
|
De Franse acteur Richard Berry heeft een van zijn nieren aan zijn zuster "gegeven".
"En 2005, il a donné un rein �* sa sœur alors en insuffisance rénale terminale, Marie Berry, dont il est très proche, atteinte du syndrome d'Alport (une maladie génétique) qui est le sujet du livre Le don de soi. Cet acte a contribué �* faire connaître les problèmes de la greffe au grand public." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pancreaskanker is één van de meest agressieve kankers. |
Op een stuk knieschijf na heb ik nog alles in mijn lijf.
Allez dat stuk knieschijf zit er ook nog, maar dat heeft zich "genesteld in het weefsel, als het pijn doet komde maar terug". Anyways ik heb nog alles omdat ik ook redelijk de gevaren kan inschatten en geen ringen draag anders had ik al wel een vinger kwijt geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben eens mijn kluts kwijtgeraakt, maar ik heb hem terug
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was ne peugeot, en ik heb ne Seat. Ja seg..... |
Citaat:
Goed dat ze u niet opgepakt hebben voor poging tot diefstal! Ik heb geen auto maar als mijn dochters of iemand anders mij komt afhalen dan is dat altijd miserie, miserie. Ik sta dan voor het raam te kijken of ze er al aankomen en het gebeurt me regelmatig dat ik naar buiten loop voor een andere auto! De auto's van mijn dochters herkende ik vroeger aan de nummerplaat (als die zichtbaar waren) maar nu heeft mijn oudste een andere plaat en ik heb die nog niet van buiten kunnen leren! |
Citaat:
Zeg me niet een combo van beide.... :-(:-(:-( |
Citaat:
Tip: La Grande Nation ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be