![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dobre,
Mijn eerste post vanop mijn internet in Vukovar, Hrvatska. Dacht dat het niet veel soeps zou geweest zijn, maar ik heb zo'n antenne op het dak staan waarmee ik behoorlijk kan surfen. Men heeft mij verzekerd dat als ik wat opleg, ik ook youtube kan kijken enz. Mijn eerste gedichtje, geïnspireerd door het landschap hier in Slavonië. TOUT le MONDE aimait PAPA Tout le monde aimait papa Les chaumeurs, les profiteurs, les parias Mais du coup ça devient une soupe puisque le vilain...putain, putain... n'est plus l�* Slogan van de dag: La Wallonie: vaut mieux profiter et prendre de ce bon gras pays de Flandre... |
Citaat:
|
Citaat:
Hij en zijn famillie hebben genoten vat vetbetaalde overheidscontracten. Dat zijn de feiten. Die staan u niet aan dus ge komt af met wat gelul en gezever. Want zelfs een verbeten Belgicist als gij, kan die feiten niet ontkennen. Nu, ik heb wel geen respect voor PSers, een zeker niet voor de zatlap Daerden. Et alors? Dat maakt van mij geen racist hé. Dat maakt mij een 'reality-based' iemand. |
Doh!
Sorry ik was vergeten dat Rikske alle Vlamingen die Vlaming durven zijn als racisten beschouwd... |
Erger dan Daerden ?
Alexander (Decroo) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be