![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+1 |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Uw rabbijnen zuigen aan de penissen van baby's!!! Als u niet beseft dat dat fout is bent u toch echt wel ver weg. En minder kans op kanker? Dat klinkt nu eens krak hetzelfde als sommige zwarten in Afrika dachten dat ze een kind moesten nemen on hun AIDS te genezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zijn besneden en geen die het anders gewild zou hebben. En van dat bloed zuigen heb ik nooit wat gehoord of gemerkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Behalve als het over zogenaamde 'besnijdenis' van vrouwen gaat. Maar dat is een tribaal gebruik dat dus niets noch met moslims noch met Joden heeft te maken. Ik heb mijn buik vol van mensen die godsdienst bij elk conflict sleuren. Ik heb mijn buik vol van mensen die zich bedreigd voelen omdat andere mensen niet precies op dezelfde manier als zij willen eten of zich willen kleden. Welk gevaar schuilt daarin? Hebben julllie niks anders te doen dan hier te zitten z-a-g-e-n over zaken die jullie niet aangaan en anderen GRATIS op de tenen te trappen. Hoeveel Joodse en:of Moslimkinderen hebben zich ooit beklaagd over hun besnijdenis??? |
Citaat:
Citaat:
Maar, sommigen maken de keuze om ondanks al het rationele toch te blijven geloven. Zij blijven als keuze die religie zo centraal in hun leven zetten, zonder daar aantoonbare voordelen bij te hebben, vandaar stel ik: Mensen kunnen zonder religie, maar mensen willen niet kunnen zonder religie. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be