![]() |
Citaat:
Ik laat ze voortaan in hun sop gaarkoken, begin er niet eens meer aan, pfffffff.:roll: |
Als we anti-islamistische brol moeten aanhoren dan is het inderdaad opmerkelijk dat er tussen islamistische intellectueel discussies zijn over het creationisme en er ook de evolutietheorie aannemen, want volgens de anti-islamisten denken moslims niet na.
Het gesprek tussen mijn kameraden en de imam gisteren nacht was één en al een gedachtengesprek. Ik vond hem redelijk vooruitstrevend, hij toonde ons zijn boek over islam en sociologie waar hij Amerikaanse modellen als de 'change teori" op de islam toepaste. |
Citaat:
Onze geachte Yücel die zijn seculariteit hier al meerdere malen verbreid heeft, slikt de brol van de imam niet. Hij deelt die hier aan jullie mee. |
Citaat:
Ik heb een vraag: komt Adam ook voor in de Koran? Of in andere islamitische geschriften die bijdragen tot de geloofsleer? Ik denk even verder na; is het niet zo dat een profeet iets moet verklaren? Iets moet uitdragen? Heeft Adam dat gedaan? En misschien is het interessant om de argumenten van die professor in Istanboel te kennen. Kan je daar iets meer over zeggen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Leugen 2 Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Ik kijk nog steeds uit naar een antwoord van Yücel.;-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoiets als 't 'scheppingsverhaal' uit de bijbel. Volgens islam is Adam de eerste mens, en dus eerste moslim. |
Citaat:
|
Citaat:
Welk Adam's profetie zijn weet ik ook niet (behalve dat de vrouw veel zaagt maar dat de man haar toch niet kan missen). De imam heeft mij niet meer verteld, de naam van die prof is mij niet bijgebleven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je duidt dus zelf al 'n tegenstrijdigheid in je boek. |
Citaat:
Deze mens met enig moreel besef heeft nagedacht en kijk wat er van komt .. Na deze boeken gelezen te hebben, ben ik geen moslim meer. http://www.exmoslim.org/getuigenisse...il%202008.html Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be