Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Wanneer zal dat geleuter over Kim Clijsters eindelijk stoppen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175767)

jump in the box 30 augustus 2012 19:03

Dat geleuter op de vrt wordt ndu wel echt zielig... :-D

jump in the box 30 augustus 2012 19:11

En als dat geleuter gestopt is... dan begint men over de rode duivels...
(van onze olympische atleten zijn we hopelijk van af...).

Havana 30 augustus 2012 19:47

U leutert teveel.

Den Duisteren Duikboot 30 augustus 2012 20:02

Clijsters nu ook uitgeschakeld in het damesdubbel (met Flipkens). :-)

Havana 30 augustus 2012 20:07

Nu op kanaal Z: Voorstelling vh boek 'Kim Clijsters'

freespirit 30 augustus 2012 20:44

Ocharme, is mediageile en pseudo-sympathieke Kim nu uitgeschakeld door een Engelse matige speelster ? Oef, goed nieuws, nu kunnen de echte tennisfans (waar ik mezelf toe reken) terug de sport volgen zonder al dat sensationeel of pathetisch geleuter over ons 'Kim'. Ander en beter. Ondertussen kunnen we ook nog wat genieten van de echte sportieve hoogtepunten van o.a. Maria (Sharapova) en Serena (Williams). Deze laatste werd overigens jarenlang onterecht zwartgemaakt (sorry voor deze beeldspraak :? ) in onze Vlaamse media als anti-held van ons 'Kim'. Een echte schande ! Blij dat het voorbij is.

kiko 30 augustus 2012 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freespirit (Bericht 6306275)
Ocharme, is mediageile en pseudo-sympathieke Kim nu uitgeschakeld door een Engelse matige speelster ?

Ik ben geen fan, maar de bewering dat Kim Clijsters mediageil is, is nergens op gebaseerd. Het zelfde voor je "pseudo-sympathieke" opmerking, Clijsters heeft een zeer goede en vriendelijke reputatie in de tenniswereld.

Citaat:

Ander en beter.
Je zult nog lang moeten wachten, vrees ik. Als er al iemand komt die haar niveau benadert.

Citaat:

Deze laatste werd overigens jarenlang onterecht zwartgemaakt (sorry voor deze beeldspraak :? ) in onze Vlaamse media als anti-held van ons 'Kim'. Een echte schande ! Blij dat het voorbij is.
Nonsens.

kiko 30 augustus 2012 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jump in the box (Bericht 6306142)
En als dat geleuter gestopt is... dan begint men over de rode duivels...
(van onze olympische atleten zijn we hopelijk van af...).

Dan kun je daar nieuwe threads over maken en daarin zeuren dat er teveel over gezeurd wordt.

jump in the box 30 augustus 2012 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6306306)
Dan kun je daar nieuwe threads over maken en daarin zeuren dat er teveel over gezeurd wordt.

:lol:

Luister jij maar rustig verder naar dat geleuter...
Dat is trouwens voor mensen zoals jij in het leven geroepen...

Mambo 30 augustus 2012 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 6305785)
en dat geleuter zal nooit stoppen vrees ik. Stoppen, prijzen in ontvangst nemen, opnieuw beginnen tennissen, stoppen, prijzen in ontvangst nemen....
't is gewoon een beetje geduld uitoefenen, binnenkort de tweede come-back.

Ik zou met uw avatarke ook wel mijn come-back willen maken. :-P

freespirit 31 augustus 2012 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6306305)
Ik ben geen fan, maar de bewering dat Kim Clijsters mediageil is, is nergens op gebaseerd. Het zelfde voor je "pseudo-sympathieke" opmerking, Clijsters heeft een zeer goede en vriendelijke reputatie in de tenniswereld.

Je zult nog lang moeten wachten, vrees ik. Als er al iemand komt die haar niveau benadert.
Nonsens.

Ik zal je eens wat vertellen, ik ken(de) Clijsters als kind/jongere buiten de media en ik heb een totaal verschillende Kim 'mogen' ervaren toen er geen camera's in de buurt waren. Zij werd steeds op een pied-de-stal geplaatst en verwachtte vaak ook een voorkeursbehandeling omdat haar vader toevallig een bekende voetballer was. Ik heb respect voor haar mooie erelijst en prestaties, maar beweren dat er geen anderen en beter waren/zijn is wel totaal van de pot gerukt. Speelsters als de Williamsen, Sharapova, Henin en nog een aantal generatiegenoten hebben toch nog een pak meer talent dan Clijsters. Tenzij je enkel de Belgische speelsters bedoelt, getuigt het van weinig kennis over het huidige tennis om te beweren dat Kim de allerbeste was.

Kim heeft in het begin van haar carrière veel te veel (kleinere) toernooien gespeeld, een fout die vele speelsters maken en dat wreekt zich op 'latere' leeftijd, nu is ze ocharme 29 jaar en heeft de kwalen van een oud mens. Speelsters als de Williamsen daarentegen zijn vele selectiever in hun toernooikeuze en zullen nog een aantal jaren, tot ze half in de dertig zijn, kunnen meedraaien aan de top van het circuit. Ik vond het altijd dom dat Clijsters met haar top-vijf status nog meedeed aan fluttoernooitjes �* la Luxemburg, Hasselt of Rosmalen, laat staan Marbella.

Den Duisteren Duikboot 31 augustus 2012 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freespirit (Bericht 6306514)
Ik zal je eens wat vertellen, ik ken(de) Clijsters als kind/jongere buiten de media en ik heb een totaal verschillende Kim 'mogen' ervaren toen er geen camera's in de buurt waren. Zij werd steeds op een pied-de-stal geplaatst en verwachtte vaak ook een voorkeursbehandeling omdat haar vader toevallig een bekende voetballer was.

Et alors? Ze is een vrouw van 29 nu. Mensen groeien op.

eno2 31 augustus 2012 09:23

Ik kijk alleen mannentennis. Vrouwentennis kan daar niet aan raken. Dat ze evenveel betaald worden is achterlijke positieve discriminatie. Voor mooi te zijn waarschijnlijk (sommigen)

Kallikles 31 augustus 2012 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jump in the box (Bericht 6305389)
Wanneer zal dat geleuter over Kim Clijsters eindelijk stoppen?

Ik kijk eigenlijk bijna nooit tv, en als ik tv kijk, dan zelden naar de Vlaamse zenders, zodat ik God zij dank nooit met al het geleuter over BV's en onnozele spelprogramma's wordt geconfronteerd.

Maar goed, er is maar één oplossing: het BRT-monopolie herinvoeren en terug kwaliteit serveren.

giserke 31 augustus 2012 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6305917)
Moet Txiki ook naar de fitness dan? :-) Is hij ook bevallen?
Hij zal blij zijn het te horen...:lol:

Txiki is cafébaas.
Ja hij kan fitness gebruiken. ;-)

Nietzsche 31 augustus 2012 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6306689)
Ik kijk eigenlijk bijna nooit tv, en als ik tv kijk, dan zelden naar de Vlaamse zenders, zodat ik God zij dank nooit met al het geleuter over BV's en onnozele spelprogramma's wordt geconfronteerd.

Maar goed, er is maar één oplossing: het BRT-monopolie herinvoeren en terug kwaliteit serveren.

Het is jammer, want de tv is opzich een prachtig medium. Je kunt dingen zien, die je anders in je leven nooit gezien had.

De programma,s die worden uitgezonden zijn alleen vaak erg onnozel.

kiko 31 augustus 2012 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freespirit (Bericht 6306514)
Tenzij je enkel de Belgische speelsters bedoelt,

Wel duh.

Rudy 31 augustus 2012 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6305700)
Inderdaad, en dan hebben we het nog niet over haar hondekop.

Xeno. moet dat echt ?

Rudy 31 augustus 2012 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jump in the box (Bericht 6305389)
Wanneer zal dat geleuter over Kim Clijsters eindelijk stoppen?

Het moet zijn dat het Vlaamsche volk geïnteresseerd is in geleuter, of graag Kim in beeld ziet.

jump in the box 1 september 2012 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6307341)
Het moet zijn dat het Vlaamsche volk geïnteresseerd is in geleuter, of graag Kim in beeld ziet.

Is Kim soms een Vlaemsche?

Ik heb dat de journalisten van onze VRT nog nooit horen vermelden...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be