Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Is Bart De Wever een nep-Belgicist ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=176852)

reservespeler 30 juni 2016 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8155421)
Ook. Of iets anders maar dan krijg ik een ban.
Ditmaal permanent. Ik moet me gedragen.

Laat u gerust gaan.

de vuile muilekoek 30 juni 2016 07:05

[quote=Gamla;8155421]Ook.
Citaat:

Of iets anders maar dan krijg ik een ban.
ik ook.

ViveLaBelgique 30 juni 2016 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8155481)
Lees de vraag.
Het gaat niet om één woord!

Ik heb de vraag herlezen. Welk woorden begrijp jij niet ?

Gamla 30 juni 2016 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8155482)
Laat u gerust gaan.

Dat zou je wel willen, Bokito.
En jij? Laat jij je ook wel eens gaan?

Gamla 30 juni 2016 13:56

[quote=de vuile muilekoek;8155498]
Citaat:

Ook.

ik ook.

:-)

Heerlijk, lieve meid. Dat komt omdat je de waarheid zegt.

Pandareus 30 juni 2016 14:58

Citaat:

Ook. Of iets anders maar dan krijg ik een ban.

Politici een belediging in de nek smijten mag binnen het forumreglement. Bij forumleden mag dat niet, daar staan banpunten op.

Pandareus 30 juni 2016 15:04

[quote=Gamla;8155961]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8155498)

:-)

Heerlijk, lieve meid. Dat komt omdat je de waarheid zegt.

Als ik bv zeg dat PhDW een stuk stront is, is dat niet tegen het forumreglement. Dat is gewoon vrije meningsuiting en het is ook oprecht wat ik over hem denk.
Mocht ik dezelfde kwalificatie gebruiken maar dan gericht tegen een forumlid, dan kan betrokkene op de RD drukken en komt de moderatie tussen.

Zie je nu echt het verschil niet ?

Gamla 30 juni 2016 15:24

[quote=Pandareus;8156036]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8155961)

Als ik bv zeg dat PhDW een stuk stront is, is dat niet tegen het forumreglement. Dat is gewoon vrije meningsuiting en het is ook oprecht wat ik over hem denk.
Mocht ik dezelfde kwalificatie gebruiken maar dan gericht tegen een forumlid, dan kan betrokkene op de RD drukken en komt de moderatie tussen.

Noem ons stront, Panda. Muilekoek en ik.
We komen uit een werkmansbroek.
Laat zien wie je echt bent.

Pandareus 30 juni 2016 15:46

[quote=Gamla;8156065]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8156036)

Noem ons stront, Panda. Muilekoek en ik.
We komen uit een werkmansbroek.
Laat zien wie je echt bent.

Waarom zou ik dat doen naar jullie toe ? Jullie zijn geen mandatarissen van het blok.

Xenophon 30 juni 2016 15:48

Gelukkig ben ik niet van de moderatie, jullie vlogen allemaal naar K&K tot je kan quoten.

ViveLaBelgique 31 oktober 2016 10:54

http://www.standaard.be/cnt/dmf20161030_02547151

De Wever haalt uit: 'PS bewijst failliet van België'

http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...al-752155.html

Bart De Wever: 'Als de kiezer het toelaat, doen we verder zonder de PS'

De PS is de dierbare vijand van Vlaamse onafhankelijksstrevers. Als Belgicist pur sang sluit Bart De Wever elke samenwerking met de separatistische PS uit.

Jan van den Berghe 31 oktober 2016 15:13

[quote=Pandareus;8156036]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8155961)

Meent u het dan niet tegenover een forumlid?

Pandareus 31 oktober 2016 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8278567)

Meent u het dan niet tegenover een forumlid?

Ik meen dat ik hier al tientallen keren gezegd heb dat de terminologie zoals mestkever en/of fecale materie gericht is naar blok verkozenen, hun kandidaten, hun personeel. Dat zijn degenen die dat gedachtegoed propageren. Niet naar kiezers. De kiezer kiest vandaag voor partij A en volgende keer misschien voor partij B of C.

Peche 1 november 2016 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8278592)
Ik meen dat ik hier al tientallen keren gezegd heb dat de terminologie zoals mestkever en/of fecale materie gericht is naar blok verkozenen, hun kandidaten, hun personeel. Dat zijn degenen die dat gedachtegoed propageren. Niet naar kiezers. De kiezer kiest vandaag voor partij A en volgende keer misschien voor partij B of C.

Wat zouden wij nog voor waar nemen van iemand die nog steeds liberaal is? Ze verwijten U sos te zijn, maar ik weet dat gij liberaal zijt.
Maakte uw partij Sabena niet failliet? Stuurde uw partij geen wapens op naar het FSA om Assad te doen vallen? Syrische mensen riepen Europa toe dat ze de verkeerde steunden en nog verandert gij niet van mening?
Hoe klein is uw wereldje?
En dat is de derde keer dat ik U te kakken zet op dit board op amper ene nacht tijd? Wanneer gaat ge terugkomen in het JG topic? Of wacht ge tot de dageraad klinkt en mijn verzoening volbracht is en ik U moet negeren? Ja zo is het gemakkelijk gij achterlijke spast.

@hele board: hij gaat iets terugzeggen om sjiek te klinken, maar ik kan dan niet meer antwoorden. Panda is een spast van een jihad collaborerende staat. Ik kan er niet meer op antwoorden na deze post. Doe het voor mij!

PAnda is een jihad collaborateur

Peche 1 november 2016 02:19

En wat voor kakpol is dit?
Hoe kan BDW nu een nepbelgicist zijn?
Hij is het gezicht van een neppartij om kiezers van het VB weg te snoepen. Allemaal fake dus.

Pandareus 2 november 2016 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8278915)
Wat zouden wij nog voor waar nemen van iemand die nog steeds liberaal is? Ze verwijten U sos te zijn, maar ik weet dat gij liberaal zijt.
Maakte uw partij Sabena niet failliet? Stuurde uw partij geen wapens op naar het FSA om Assad te doen vallen? Syrische mensen riepen Europa toe dat ze de verkeerde steunden en nog verandert gij niet van mening?
Hoe klein is uw wereldje?
En dat is de derde keer dat ik U te kakken zet op dit board op amper ene nacht tijd? Wanneer gaat ge terugkomen in het JG topic? Of wacht ge tot de dageraad klinkt en mijn verzoening volbracht is en ik U moet negeren? Ja zo is het gemakkelijk gij achterlijke spast.

@hele board: hij gaat iets terugzeggen om sjiek te klinken, maar ik kan dan niet meer antwoorden. Panda is een spast van een jihad collaborerende staat. Ik kan er niet meer op antwoorden na deze post. Doe het voor mij!

PAnda is een jihad collaborateur

:lol: neen Peche, dat lukt niet. Ik druk niet op de RD. Géén banpunten voor jou, dan is het veel te gemakkelijk om hier weg te blijven. Blijf hier maar veel komen lezen, binnen een paar weken stopt je religieuze aanval bij die sekte wel en kunnen we voort bakkeleien.

Pandareus 2 november 2016 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8278919)
En wat voor kakpol is dit?
Hij is het gezicht van een neppartij om kiezers van het VB weg te snoepen. Allemaal fake dus.

Kijk eens hier... 2 november en Peche is nog over politiek bezig :lol::lol::lol:

Zelfs weggaan kan hij niet...

quercus 2 november 2016 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6335472)
Vorig jaar stelde ik hier op het forum de volgende vraag:

Is Bart De Wever een Flamingant ?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=151985

Nu stel ik in in dit topic de volgende vraag:

Is Bart De Wever een
- nep-Belgicist,
- pseudo-Belgicist,
- fake-Belgicist,
- valse Belgicist,
- wannabe-Belgicist,
- Belgicist uit opportunisme,
- halfslachtige Belgicist
- neo-Belgicist
- post-Belgicist
- verraderlijke Belgicist
of een idiote Belgicist ?

De vraag is gesteld als een ja/neen-vraag.

Je bent iets vergeten: Prins Laurent...

ViveLaBelgique 2 november 2016 15:26

Citaat:

De argumentatie geef jij zelf weer:

Citaat:

ViveLaBelgique 2 november 2016 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8280005)
Je bent iets vergeten: Prins Laurent...

De enquête die brandend actueel blijft dateert van 21 September 2012. In 2012 was Prins Laurent nog geen optie bij forumbevragingen.

Ik raad je ook aan een enquête op te starten.
Vergeet "Prins Laurent" niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be