Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   Stop wapenleveringen aan Assad en aan de opstandelingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=177360)

Nr.10 3 oktober 2012 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 6352381)
Vers van de pers, net gezien bij de kapper op Turkse televisie:

http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=286482

Op televisie sprak men over twee doden, dat is dus nu volgens Jerusalem Post al bijgesteld tot vijf.

Vreemd. Je ziet iets op de Turkse televisie bij de kapper.
Vervolgens ren je naar huis en het eerste wat je doet is de site van Jeruzalem Post bezoeken, nadat je van bij de Turkse kapper bent gekomen.

Dixie 3 oktober 2012 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 6352339)
Wiens cijfers?

bekijk ze maar in de talrijke topics over Syrie, ik en andere blijven die niet geven hoor :roll:

Dixie 4 oktober 2012 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6352415)

De delicate vraag blijft...

Mag een souvereine staat zich niet verdedigen tegen buitenlandse terroristen ?

de delicate vraag blijft mag een bevolking zich verdedigen tegenover een bloeddorstige dictator ?

Dixie 4 oktober 2012 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6352435)
De staat Israel heeft ...

USA, EU

het heeft weer lang geduurd het is weer de schuld van Israël, de VS en het Westen :roll: zum kotzen!

Dixie 4 oktober 2012 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6352744)
Onderhandelingen met wie?
95% van die bommenleggers zijn buitenlanders.

heb je ook bewijzen voor deze onzin of is het weer de gewoonlijke leugen :roll:

kelt 4 oktober 2012 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 6352303)
Het recht van de sterkste dan maar? Geen pogingen tot onderhandelingen door internationale instanties? De VN dan maar ontbinden?

Of heb je vertrouwen in een overwinning van de partij die je het liefste ziet winnen? Maar welke is dat dan?

Reeds verschillende malen heb ik op dit forum mijn mening uitgedrukt dat de "Midden-Oosten" methoden van die aard zijn dat wij ons beter niet meer moeien.Vandaag uw vriend,straks het mes in uw rug..dat is de samenvatting van 5000 jaar geregistreerde M-O geschiedenis.

Wat Syrie betreft,het is de keus tussen de pest en de cholera....."May the Best Win" :roll:

Internationale instanties bestaan niet,er zijn op deze planeet hoogstens meneren en mevrouwen waarnaar geluisterd wordt als:

a) Er massale Amerikaanse strijdkrachten dreigen ingezet te worden
b) Er zakken belastingsgeld te "verdienen" zijn wegens het "respêcteren van de mensenrechten"(in de praktijk: pleeg die moord dan later,uit het zicht )

zonbron 4 oktober 2012 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6352801)
het heeft weer lang geduurd het is weer de schuld van Israël, de VS en het Westen :roll: zum kotzen!

Kotst U maar rustig verder...

Trouwens, zijn de VS en Israel geen Westerse landen ?

zonbron 4 oktober 2012 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Störm (Bericht 6353682)
Bewapen alle omringende landen ook en laat hen elkaar uitmoorden. Deze aardkloot kan het gerust met een serieus aantal waardeloze mee-eters minder stellen.

En wanneer ze moegestreden zijn, palmen we die woestijn in en nemen we wat ons toebehoort, de olie enzovoort.

Hier zien we duidelijk de filosofie van de aanhangers van de useless eaters-theorie, open en bloot zonder enige schaamte.

Ik wens U veel olie met de hoogst mogelijke felbegeerde carbon-tax, have a nice day.

Dixie 4 oktober 2012 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6353719)
Kotst U maar rustig verder...

Trouwens, zijn de VS en Israel geen Westerse landen ?

omdat jij zelf met de VS,Israël en de EU (in dit geval) afkomt :roll: u maakt duidelijk zelf onderscheid :lol:

lombas 4 oktober 2012 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 6352758)
Vreemd. Je ziet iets op de Turkse televisie bij de kapper.
Vervolgens ren je naar huis en het eerste wat je doet is de site van Jeruzalem Post bezoeken, nadat je van bij de Turkse kapper bent gekomen.

Neen, thuis zoek ik er informatie over op en ik bots op een artikel in JP.

Zoveel multiculturaliteit kan je niet aan waarschijnlijk?

Er zijn overigens ook Turkse joden hé, en Turkije is een prima bondgenoot van Israel.

-Jo- 7 oktober 2012 01:34

PRO grote wapenleveringen aan het reguliere Syrische leger. Gratis, als schenkingen.

Indien daar vraag toe is vanwege de Syrische overheid, moet overwogen worden om ook troepen te sturen ter versterking, in plaats van ze naar Afghanistan en consoorten te sturen.

Dixie 7 oktober 2012 03:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6356803)
PRO grote wapenleveringen aan het reguliere Syrische leger. Gratis, als schenkingen.

Indien daar vraag toe is vanwege de Syrische overheid, moet overwogen worden om ook troepen te sturen ter versterking, in plaats van ze naar Afghanistan en consoorten te sturen.

als ik van jou was zo ik me gaan aanbieden bij Assad:-D

-Jo- 7 oktober 2012 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6356821)
als ik van jou was zo ik me gaan aanbieden bij Assad:-D

Ik ben geen militair en ook geen huurling. Uw reactie getuigt van emotionele betrokkenheid, en dus politieke labiliteit. :-D

Klarekijk 7 oktober 2012 10:06

Stop wapenleveringen aan Assad en aan de opstandelingen

Zou het niet beter zijn om in het algemeen te stoppen met wapens te maken ?

Klarekijk 7 oktober 2012 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6356803)

Zou het niet beter zijn om troepen te sturen en al wie op straat loopt zijn wapens af te nemen en te smelten voor een ander doeleinde .

Mag het heel duidelijk zijn . in gans het midden oosten EN DAARBUITEN is er niet één mens die voldoende ontwikkeld is om met wapens om te gaan .

Het zijn net kleine kinderen op een computerspelleke , en bovendien weten ze begod nog niet eens tegen wie en waarom ze vechten .

Bende losgeslagen heethoofden .

Ze zouden beter wat meer tijd steken in iets degelijks ontwerpen en maken zodat hun eigen economie wat beter draaid . en hun kinderen opleiden zodat ze niet de zelfde ontspoorde debielen worden .

-Jo- 7 oktober 2012 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6356920)
Stop wapenleveringen aan Assad en aan de opstandelingen

Neen. Scheepsladingen wapens naar het reguliere Syrische leger sturen asap! Gratis uiteraard.

Citaat:

Zou het niet beter zijn om in het algemeen te stoppen met wapens te maken ?
Hoe naïef kan men zijn???? :roll:

Het is niet omdat je vanuit zelfhaat zelf niet meer weerbaar wil zijn en je eigen belangen wil verdedigen, dat een ander dat ook niet meer wil zijn of doen!

-Jo- 7 oktober 2012 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6356924)
Zou het niet beter zijn om troepen te sturen en al wie op straat loopt zijn wapens af te nemen en te smelten voor een ander doeleinde .

Dixie 7 oktober 2012 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6356914)
Uw reactie getuigt van emotionele betrokkenheid

maar gelukkig steun ik geen dictaturen of fundi's oef :-D

fransV 7 oktober 2012 18:22

regering

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6357337)
maar gelukkig steun ik geen dictaturen of fundi's oef :-D

En gij denkt dat er een" democratische" regering Assad zal opvolgen ?

Dixie 8 oktober 2012 02:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fransV (Bericht 6357418)
En gij denkt dat er een" democratische" regering Assad zal opvolgen ?

yep nu ja democratischer dan dictator Assad is niet moeilijk natuurlijk!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be