![]() |
Citaat:
Ik heb echter het democratische recht om ervoor te pleiten niet met hen samen te werken op politiek vlak. |
Als Vlaams Belang een voorstel doet waar ik achtersta, dan blijf ik daar achterstaan en dan wil ik het gerust samen met hen uitvoeren als zij bereid zijn geen extra eisen te stellen waar ik het niet mee eens ben.
Ik ben er geen voorstander van om Vlaams Belang buiten te sluiten omdat het Vlaams Belang is. Ik zie gewoon geen beleid dat met hen gerealiseerd kan worden waar ik achtersta. |
de Sossen moeten geen coalitie aangaan met de NVA.
Dat is hun goed recht. En dan moet de NVa maar een coalitie aangaan met iemand anders hé... Ik zie het probleem niet... De sossen zijn tjeverig bezig in Aalst: als ze een schaduw van consequentie hadden dan werkten ze niet samen met Karim. Want: - hij is vandaag geen racist - vroeger ook niet - hij is vandaag vlaams nationalist - vroeger ook waarom nu wel en vroeger niet? Omdat de partij waar hij vandaag bij zit geheim én publiek garanties heeft gegeven tegen onafhankelijkheid? Dat is de enige reden die ik mij kan voorstellen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar over de rest van mijn verhaal zegt u niets. Met name het doodnuchtere feit dat de sossen destijds in hun partij massaal communistische Stalin- en Mao-bewonderaars in hun rangen hebben opgenomen. |
Citaat:
Niet erg logisch lijkt me. |
Citaat:
En stop eens allemaal met dat discriminatie te noemen. Als ze dezelfde ideeën verkondigden als CD&V'ers, dan behandelde ik ze als CD&V'ers. Als ze dezelfde ideeën verkondigden als sp.a'ers, dan behandelde ik ze als sp.a'ers. Anders behandelen op basis van daden en intenties is géén discriminatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie http://www.standaard.be/regio/gemeen...lst/index.aspx |
Citaat:
Ja, je mag de term discriminatie gebruiken. Maar door termen verkeerd te gebruiken geef je de aanhang van Vlaams Belangers enkel een nog dommer imago. |
Citaat:
Anders behandelen op basis van daden en intenties is géén discriminatie. Goed om weten. |
Citaat:
|
Dat die bende kleuters eens ophoudt met hun debiele criminalisering van N-VA-verkozenen, enkel en alleen om de eigen irrelevantie te maskeren.
|
ach het zijn weer de HGL hysterisch groene lesbosjes
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be