![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
de tekorten worden niet echt kleiner en het is dan nog om te stranden met een tekort van 2.15% als alles heeeeeeeeel goed gaat dus zoveel extra belastingen en de schuld wordt nog steeds groter |
Citaat:
Dat is niet verwonderlijk, in die zin staat alleen de belangrijkste doelstelling van deze begrotingsaanpassing. |
Citaat:
|
De regering Di Rupo werkt een beetje zoals het materiaal van Defensie er aan toe is: met spuug en tape flansen ze het in mekaar.
Je kan nauwelijks nog van een regering spreken, ik moet er nog eens over nadenken maar het zal mij wel te binnen schieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij zal maar twee jaar iaan de macht zijn (hopelijk!!! als er anders geen volksopstand komt in 2014 zal ze er nooit komen en is België en met name Vlaanderen voorgoed verloren!), maar de schade die hij berokkent zal niettemin ongemeen groot zijn.
Stel je voor wat er over gebleven was van ons land als hij vier jaar aan de macht geweest was? BDW heeft alleszins de verdienste dat hij daar een stokje voor gestoken heeft. |
Citaat:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
Citaat:
Gelukkig alles met staatswaarborg! Dat betekent dus dat ik mijn spaargeld in de economie moet pompen en er tegelijkertijd zelf voor borg moet staan. Goed baai for ever spaargeld, zou iemand met boerenverstand zeggen. |
Citaat:
|
dubbel..
|
Citaat:
Laat het nu zijn dat de economische groei op 0.3% staat en volgens het planbureau afstevend op een economische krimp van 0.2%... Ze baseren zich dus duidelijk op verkeerde cijfers ,en zullen hun doelstellingen zoals gewoonlijk niet halen.... Op naar de volgende besparingen die eigenlijk alléén maar belastingsverhogingen zullen inhouden aangezien ze weigeren om het overtollig staatsapparaat af te slanken..... |
Citaat:
En hij rekent erop dat de rest niet de moed heeft om er een einde aan te maken... Sanderke staat tegen de muur.... |
Zal Sanderke de boel opnieuw blokkeren zodat Eliooke nog eens bij Berreke het kan gaan uithuilen, zodat Sanderke weer een ferme uitbrander van Berreke krijgt en dus weer plat op de buik zal gaan zoals we vorig jaar gezien hebben?? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Vlaamse traditio's worden erdoor verlamd... En Di Rupo haalt er zijn voordeel uit om enkel de maatregelen én besparingen waarmee zijn PS akkoord gaat erdoor te drukken.... Ach,ze beseffen het eigenlijk niet,maar 2014 gaat een aframmeling worden... Ze zullen beloond worden voor zoveel slaafse onderdanigheid aan het francofone profitariaat.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be