![]() |
Er is nog maar pas een Europese staking geweest maar goed, 12 januari tegen de extreem rechtse liberale Europese agenda en het dito Belgische beleid.
|
doe dat op 1 januari dan kan je recht van de feestdis met een zatte teut gaan paraderen
|
Zal vanavond wel petitie online zetten, niet op feestboek (<- rommel). :-)
|
Citaat:
|
http://www.ipetitions.com/petition/d...ag-beschikken/
Teken maar, indien er opmerking zijn, geef ze door. Tijd is gekomen, kwil ze buite. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er zonodig op straat moet gekomen worden. |
Citaat:
Vlamingen en voor iets op straat komen, dan moeten ze eerst een andere nationaliteit aannemen.;-) |
Nog niemand goesting om buiten te komen? Tregent wel, maar goed. 300 duizend opslag? Beetje de Vlamingen uit maken? Why not..
Heb niet veel zin om te wachten tot 2014.. |
Ga maar al wij komen
|
Sommige volkeren zullen misschien in opstand komen wanneer hen door hyperinflatie alles is afgenomen. Zelfs burgeroorlogen zijn dan niet uitgesloten. Het systeem zal echter meedogenloos reageren. Waarschijnlijk zullen dan gewetenloze boevenbendes (blauwhelmen) worden ingezet.
|
Nog eentje die te veel naar Alex Jones heeft zitten kijken...
|
Citaat:
|
Op straat komen
Ben de ganse voormiddag op straat geweest en heb aan iedereen die ik tegen kwam opstraat, gevraagd of hij ook mee op straat kwam en vroeg of hij naamgebruiker heet.
Ze bekeken me een beetje raar en dachten waarschijnlijk, weer eentje ontsnapt uit een of andere instelling. Eentje die toch vroeg waarom, heb ik de raad gegeven zich tot naamgebruiker te wenden, omdat ik het niet wist. Daarna bekeek hij mij net als de anderen.;-) |
Citaat:
|
Niks op straat komen.
De straat is eigendom van Allah's volgelingen. ZION. |
Citaat:
mag dienen mens ook geen indexaanpassing hebben ? |
Om wat te doen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be