![]() |
Je kan anders altijd een mail sturen naar een N-VA-parlementslid die zich met dit soort zaken bezighoudt. Als niemand hierover verontwaardigd is, is dat niet vanwege een verdoken liefde voor de adel, maar wel omdat weinig mensen er überhaupt iets over weten. Als het antwoord negatief blijkt te zijn, dán heb je wel een punt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat erom dat de laatste overblijfselen van het Ancién Regime worden aangepakt. |
Citaat:
En daarbij. Waarom zou je geen 'last' hebben ervan als anderen een voorkeursbehandeling krijgen omdat ze het voorrecht hebben een imponerende titel op hun identiteitsbewijs te hebben staan? Denk niet dat dat geen verschil maakt. Dan ken je de wereld niet. (Damn. Ik had aan de consul moeten vragen of ze bepaalde instructies heeft hierrond.) |
Citaat:
Citaat:
Kijk de mensen glimmen en glunderen als ze in de nabijheid mogen komen van koninklijke hoogheden. De meeste Vlamingen zijn laffe kruipers die naar erkenning hunkeren. Daar is het complete onderwijs ook op ingesteld. Citaat:
Citaat:
En het Hof & de horige elites aanvallen is een risico. |
Handen af van de adellijke titels.
dat is bijna zo heilig dan de index. |
Adellijke titels moesten al lang zelf niet meer bestaan. Er is niks middeleeuwser en feodaler dan dat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De adel. Het koningshuis. Archaisch. Luxeparasieten. Horen niét thuis in de 21ste eeuw.
|
Citaat:
|
Citaat:
In meerdere landen is dat trouwens al afgeschaft. In Duitsland bijvoorbeeld worden sedert WO II adellijke titels niet meer vermeld. |
Citaat:
In meerdere landen is dat trouwens al afgeschaft. In Duitsland bijvoorbeeld worden sedert WO II adellijke titels niet meer vermeld. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als dat NVA kamerlid te lui is om een wetsvoostel inzake zelf te schrijven mag hij mij pm-en. Op voorwaarde dat hij dat gaat indienen. En zich door niets of niemand laat terugfluiten. Zwart op wit. |
Dat is ook een jij-bak.
We zullen niet weten of dat parlementslid te lui is, tot iemand van de klagers de moeite doet om een eenvoudig mailtje te versturen. |
Citaat:
|
Het is 'eigenaardig' dat partijen zoals de NVA zelf niet op zulke ideeën komen. Als je er bij stil staat is dit enkel win win electoraal gezien. Of zo'n voorstel nu aangenomen wordt of niet. Misschien toch geen 'volkspartij' denk ik dan.
Een 'jij-bak'? ...nooit van gehoord. Naar wie kan ik best een mailtje sturen daarover? Liefst niet zoiets algemeens als '[email protected]'. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be