![]() |
Een Vlaamsnationale Groene Partij? 8-)
|
Citaat:
|
Laat die betweters en allochtonenknuffelaars maar wegdeemsteren. Totaal overbodige partij én een groter gevaar voor de democratie dan het Vlaams Belang.
|
Citaat:
Kompleet overbodig, enkel goed om een paar stemmen bij te leveren hier of daar en meteen chantage erbij te plegen ook... De multicul is het grootste probleem in onze maatschappij(en) en zelfs daar spelen ze die gasten hun spelletje mee... |
Citaat:
Het Blok was nooit opgericht |
Citaat:
Dit punt is totaal afgeschoten door de partijleiding met als voortrekker de vader van Rob Klop. Deze vond ook dat sport niet in onze maatschappij hoorde. Deze gedachte van hem werd eveneens verbannen door de partijleiding met zelfs een spreekverbod. Och,, ik weet zo veel van achter de schermen wat er in het Blok allemaal gebeurde wat het daglicht niet mocht zien. Zal wel bij elke partij zijn zekers ? ( BETER VERTAALD / UIT ONKUNDE ) |
Groen heeft 3 problemen:
1. Groen is niet groen. Het groene aan Groen is marketing. De echte kleur van Groen is rood. 2. Groen is belgicistisch en steunt daardoor de overheidsverspilling. 3. Groen kan niet kritisch zijn voor godsdiensten die haaks staan op de verworvenheden van onze maatschappij. Zonder die 3 factoren zou ik op Groen stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was het Blok er niet geweest liep je nu misschien al in een boerka rond. Maar niet getreurd; "Vooruit, naar uw keuken en zwijgen als ge spreekt". Zou dat niet tof zijn. Vrouwen terug in hun rol van huissloof, rijbewijs in leveren en afgelopen met hun kiesrecht. Is het dat misschien waar die multicul-politici naar streven. Ook geen vrouwen meer in de politiek, dat betekend meer postjes voor de heren politici, en minder tegenstribbelingen bij hun voorstellen. Wat gaan we een zalige tijd tegemoet. |
Citaat:
|
Citaat:
Haleluia.............en de Jos sprak " laat de tepels tot mij komen" |
Citaat:
Voor mij is dat alvast een voldoende reden om voorlopig niet meer op die partij te stemmen. Ik ben zelfs tegen de groen !!!! |
Citaat:
4 That , i'm gonna fucking kill ya :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen Blok nodig om de hypocrisie van de multiculhemel in vraag te stellen... |
1 Bijlage(n)
.
|
Citaat:
|
Groen heb ik ooit op gestemd omdat ik dacht dat die effectief voor meer natuur en voor lagere voetafdrukken stonden. Niets is echter minder waar. Groen is niet groen. Ze proberen enkel die schijn hoog te houden door enkel kleine maatregelen te nemen en verder een ganse hoop compleet ondoordachte. Bovendien kan je als groene partij niet sociaal zijn in Belgie. Als je Belgie groen wilt krijgen, dan moet je op korte termijn de bevolkingsgroei een halt toe reopen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be