Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   1 maart = Complimentendag (https://forum.politics.be/showthread.php?t=183715)

Gamla 2 maart 2013 09:13

Wat een flauwekul. Ik bromde een opmerking in die zin tegen een kassierster. Ze stopte me zo'n kaartje toe, zuchtte, en zei dat ze ook maar te doen had wat haar werd opgedragen. Je bent een toffe, stond erop. Huh? Ik? Nee hoor. Wie wil dat nu zijn. Komp op zeg.

kelt 2 maart 2013 10:22

Ha daar ben je,wanneer ben je weer weg?

Gamla 2 maart 2013 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 6554243)
Ha daar ben je,wanneer ben je weer weg?

Je weet toch dat zo'n opmerking een averrechts effect heeft?

kelt 2 maart 2013 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 6554257)
Je weet toch dat zo'n opmerking een averrechts effect heeft?

precies! :twisted:

Marie van de koster 2 maart 2013 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 6554210)
Wat een flauwekul. Ik bromde een opmerking in die zin tegen een kassierster. Ze stopte me zo'n kaartje toe, zuchtte, en zei dat ze ook maar te doen had wat haar werd opgedragen. Je bent een toffe, stond erop. Huh? Ik? Nee hoor. Wie wil dat nu zijn. Komp op zeg.

Allee Gamla! Zo'n sympathieke, toffe, aangename, hartelijke mens die kan dat kaartje toch appreciëren - alhoewel het natuurlijk nog plezanter zou zijn als ze er een percentje korting bij zouden geven. ;-)

Universalia 2 maart 2013 12:10

Citaat:

Lieve medeforummers, jullie zijn allemaal toffe gasten en grieten. Dikke kus van Marie
Ondanks ik u in real life niet ken sieren uw teksten het politics forum Marie van de koster en wilde ik u bij deze ook een toffe namen, ongeacht mijn boodschap al bijna vijgen na pasen was.

Gamla 2 maart 2013 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6554350)
Allee Gamla! Zo'n sympathieke, toffe, aangename, hartelijke mens die kan dat kaartje toch appreciëren...

Je vindt mij lief? Grrrr...

Ik zag zo'n zwart-wit foto met gekartelde rand van jou als kind. Mooi! Krijg je alsnog een 2 voor. ;-)

Marie van de koster 2 maart 2013 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6554357)
Ondanks ik u in real life niet ken sieren uw teksten het politics forum Marie van de koster en wilde ik u bij deze ook een toffe namen, ongeacht mijn boodschap al bijna vijgen na pasen was.

Ik denk dat het gelukt is om dat schattig bloemensmileytje te kopiëren :-)

Marie van de koster 2 maart 2013 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 6554369)
Je vindt mij lief? Grrrr...

;-)

Vandaag wel, zulle :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 6554369)

Ik zag zo'n zwart-wit foto met gekartelde rand van jou als kind. Mooi! Krijg je alsnog een 2 voor. ;-)

2 op 2 toch, hé ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be