![]() |
Citaat:
|
In hoeverre een kind gelukkig is met zijn homo of lesbische ouders zal ook afhangen in hoeverre dat door de maatschappij is aanvaard.
En andersom: zou een homo of lesbisch kind wel zo gelukkig zijn met een paar normale ouders en niet liever een homostel of een lesbisch stel hebben willen gehad? Wat de natuur produceert is helaas niet altijd zo ideaal. Vaak passen ouders en kinderen helemaal niet bij elkaar. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Op iemand schieten? Heb ik dit dan gedaan? Ik wou u gewoon even informeren dat dit thema reeds uitvoerig aan de orde geweest is. |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft U soms een idee, hoeveel van deze 'mannen' bij de 'NMBS' of in de 'Officiële onderwijsinstellingen' werken? ;-) |
Citaat:
Niet alleen om "mijn zelfs wille" (dat is de atoomtheorie), maar ook omdat de heilige geest in het volk is, die ik gaarne wil erkennen: liefde in al zijn vormen. |
Citaat:
Zo pasten mijn ouders en ik ook niet bij elkaar en zelf heb ik dan ook maar geen kinderen voortgebracht om die ellende te voorkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerlijk gezegd ben ik geen voorstander van het absolute karakter* ervan. Citaat:
( Ik hoor je nu al afkomen dat het daar niet kwestie is van 'recht' maar kwestie van de 'natuurlijk gang van zaken' te laten. Vreemd genoeg wordt dat omzeil-argument enkel selectief gebruikt voor dat soort zaken uit te maken. En nog vreemder is dat het totaal irrelevant aan het opgeworpen imaginaire 'recht' van het kind ) |
Citaat:
|
Citaat:
Dit geld dus ook voor heteroseksuelen en dan zou men de vraag kunnen stellen waarom heteroseskuelen egoïstisch mogen zijn en homoseksuelen niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus gelieve u dus te onthouden van eender welk standpunt ter zake in het belang van de betrokken Vlamingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be