![]() |
Citaat:
Laten we over iets anders beginnen. http://www.standaard.be/cnt/DMF20120709_128 Iedereen moet besparen, behalve De Wever. |
Citaat:
|
Citaat:
De cijfers waren wel transparant maar... de NVA zit in een spreidstand. Enerzijds moeten ze de gewone Vlaming misleiden en anderzijds moeten ze de rechts radicale racisten van Vlaams Belang ook plezieren. Dus wordt de politiek van de NVA een van semantiek. Zeg niet "De walen zijn lui", zeg, we missen "transparantie in de transferts naar Wallonië". Zeg niet "al die luiaards moeten van den dop", zeg "we dienen dringend de sociale bijdragen aan werkonwilligen te herevalueren en waar nodig te sanctioneren". |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Ze zijn helemaal niet transparant, waar blijft u dat toch halen? Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef eens één voorbeeld van Waalse solidariteit met Vlaanderen. U mag teruggaan tot 1830 want ik zie dat je van geschiedenis houdt. Eéntje maar. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
als ik een ongeval zou tegenkomen in Brussel en daarom naar een Brussels ziekenhuis gevoerd worden ... dat die onkosten via mijn mutualiteit op "Vlaamse kant" dan wel op "Brusselse kant" geteld worden. Ik dacht, toen ik de zeverende dag volgde, en toen den Hengel voor de zoveelste keer op erg onbeleefde wijze een gesprekspartner onderbrak, dat dien Hengel een zware vergissing beging met die uitspraak dat inderdaad wel wat Vlaams-Brabanders in Brussel behandeld worden. De onkosten evenwel worden toch betaald door de ziekenkas van die gehospitaliseerde. . |
Citaat:
De Vlamingen vragen responsabilisering van transparante cijfers omdat ze de Walen willen pesten. Dat zal het zijn... :roll: Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad. Paulus. |
Citaat:
Vertel mij eens waarom het zou uitmaken dat een 60% van die transferts voor de sociale zekerheid zijn? Voorts wist de N-VA dat weldegelijk. Ik zoek nog steeds naar 1 enkel argument van u. Die aanhalingstekens rond sociaal heeft u ook nog niet uitgelegd en eerlijk gezegd verwacht ik ook geen antwoord. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe stel je vast dat je een sociale waal steunt ? |
Citaat:
|
Citaat:
(is ironie niet aan u besteed?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be